MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows giver besked upgrader Adobe Flashp~
Fra : Jet

Dato : 21-03-11 15:10

Windows giver besked upgrader Adobe Flashplayer, men åbenbart er Adobe
Flashplayer´s síde blevet hacket af http://flashplayer.2011dk.net/
Jeg får ingen adgang til Adobe Danmark, gider nogen lige tjekke
linket ?

/jet

Fra : Ole C

Dato : 21-03-11 22:27

Jet skrev blandt andet:

> [...]
> Flashplayer´s síde blevet hacket af http://flashplayer.2011dk.net/
> Jeg får ingen adgang til Adobe Danmark, gider nogen lige tjekke

Ved ikke hvad der går galt hos dig, men Adobes danske side:
http://www.adobe.com/dk/
fungerer fint hos mig.
Men du kan også hente den på det link du anfører....

--
vh
Ole C

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 21-03-11 23:32

Ole C <mail@olec.invalid> wrote:

> Ved ikke hvad der går galt hos dig, men Adobes danske side:
> http://www.adobe.com/dk/
> fungerer fint hos mig.
> Men du kan også hente den på det link du anfører....

Og hvad tror du så, du får?

--
Hi! I'm a signature virus. Copy me into yours and join the fun.

Fra : Allan Vebel

Dato : 22-03-11 00:25

Axel Hammerschmidt skrev:

> Og hvad tror du så, du får?

En Adobe Reader, naturligvis, hvis man klikker
på det rigtige link

Hvor vil du hen, Axel?

http://get.adobe.com/dk/reader/ giver normalt
download af den tradiotionelle Reader - what
else do you need?

Jamen, det kan da godt være at du ikke bryder
dig om Adobe, men det er det de fleste bruger
til at læse pdf-filer.

Hvad er der galt i det?

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://dmwebdesign.dk

Fra : Edmund

Dato : 22-03-11 00:59

Den 22-03-2011 00:25, Allan Vebel skrev:

> En Adobe Reader, naturligvis, hvis man klikker
> på det rigtige link
>
> Hvor vil du hen, Axel?

Han taler om det der 2011dk.net link, har du da tillid til det :?

Og Ole C :?

--
Mvh Edmund

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 22-03-11 01:04

Allan Vebel <spam@do.not> wrote:

<snip>

> Hvor vil du hen, Axel?

Ikke her:

<http://flashplayer.20 11dk.net>

Mellemrum er sat med vilje.

--
Ikke ham på Facebook.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 21-03-11 23:11

Jet <jetrotte@gmail.com> wrote:

> [...]
> Flashplayer´s síde blevet hacket af http://flashplayer.2011dk.net/
> Jeg får ingen adgang til Adobe Danmark, gider nogen lige tjekke

Don't!

--
Hi! I'm a signature virus. Copy me into yours and join the fun.

Fra : Kurt Hansen

Dato : 22-03-11 05:08

Mon, 21 Mar 2011 14:10:10 -0700 (PDT) skrev Jet:

> [...]
>Flashplayer´s síde blevet hacket af http://flashplayer.2011dk.net/
>Jeg får ingen adgang til Adobe Danmark, gider nogen lige tjekke

Har du spurgt/informeret adobe.dk?
--
Venlig hilsen Kurt Hansen

Ægte mod er at kalde en spade for en spade,
også når man taler med spaden selv ...

Fra : Ole C

Dato : 22-03-11 09:56

Kurt Hansen skrev blandt andet:

> Har du spurgt/informeret adobe.dk?

Adobes side er ikke hacket, men OP's maskine er måske inficeret....?

--
vh
Ole C

Fra : Jet

Dato : 22-03-11 03:38

On 22 Mar., 05:07, Kurt Hansen <k...@ugyldig.dk> wrote:

> Har du spurgt/informeret adobe.dk?
> --
> Venlig hilsen Kurt Hansen
>
> gte mod er at kalde en spade for en spade,
> ogs n r man taler med spaden selv ...

Jeg kommer stadig ikke ind på http://www.adobe.com/dk/downloads fra
min kontrolcheckede bærbar Windows7 sp1 64-bit hvorimod min gamle XP
sp2 kommer ind straks ?

/jet

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 22-03-11 10:42

On Tue, 22 Mar 2011 02:37:57 -0700 (PDT), Jet <jetrotte@gmail.com>
wrote:

>Jeg kommer stadig ikke ind på http://www.adobe.com/dk/downloads fra
>min kontrolcheckede bærbar Windows7 sp1 64-bit hvorimod min gamle XP
>sp2 kommer ind straks ?

Så har du en PC hvor det virker og en hvor det ikke virker.

Hvad får dig til at tro at det så skulle være Adobe der skulle værre
blevet hacket ?

/Hans

Fra : Ole C

Dato : 22-03-11 10:42

Jet skrev blandt andet:

> Jeg kommer stadig ikke ind på http://www.adobe.com/dk/downloads fra
> min kontrolcheckede bærbar Windows7 sp1 64-bit hvorimod min gamle XP
> sp2 kommer ind straks ?

Jeg er overbevist om at der er "snavs" på din maskine....
Prøv at foretage en fuld scanning med dit antivirusprogram - og med
SuperAntispyware eller Malwarebytes.

--
vh
Ole C

Fra : Kurt Hansen

Dato : 22-03-11 17:06

Tue, 22 Mar 2011 02:37:57 -0700 (PDT) skrev Jet:

>Jeg kommer stadig ikke ind på http://www.adobe.com/dk/downloads fra
>min kontrolcheckede bærbar Windows7 sp1 64-bit hvorimod min gamle XP
>sp2 kommer ind straks ?

Ingern problemer her med Windows 7 Home - hverken i Firefox eller IE.

Fra : Shiva

Dato : 24-03-11 22:59

"Jet" skrev i meddelelsen

Jeg kommer stadig ikke ind på http://www.adobe.com/dk/downloads fra
min kontrolcheckede bærbar Windows7 sp1 64-bit hvorimod min gamle XP
sp2 kommer ind straks ?

/jet

Hej "Jet"

Jeg bruger Windows 7 Professional (64 bit) som både indeholder en 32 & 64
bit Internet Explorer.
Så vidt jeg er orienteret, findes Flash ikke til 64 bit versionen, men kun
til 32 bit. Måske ligger hunden begravet her?

Mvh. Ivan

Fra : /John

Dato : 24-03-11 23:21

"Shiva" <ivan_hansen@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Så vidt jeg er orienteret, findes Flash ikke til 64 bit versionen, men kun
> til 32 bit. Måske ligger hunden begravet her?

Næppe, eftersom:

"Requirements: Windows XP / 2003 / Vista / Windows7 / XP64 / Vista64 /
Windows7 64":

http://www.filehippo.com/download_flashplayer_ie/tech/

John

Fra : Shiva

Dato : 25-03-11 12:18

"/John" skrev i meddelelsen

> [...]

Næppe, eftersom:

"Requirements: Windows XP / 2003 / Vista / Windows7 / XP64 / Vista64 /

Hej John.

Og måske alligevel, se flg. link:

http://get.adobe.com/flashplayer/

Dette er det officielle webside. (Altid værd at at foretrække, vil jeg tro).
Hvis du følger div. links på dit foreslåede websted, så ender du alligevel
på linket jeg henviser til.

Der findes dog en "preview release of Flash Player" på mit link!

Mvh. Ivan.

Fra : Shiva

Dato : 25-03-11 12:27

Glemte at nævne min pointe:

Brug den indbyggede 32 bit version af IE indtil videre!
Jeg ved dog ikke om den medfølger til alle versioner af Windows 7 64 bit,
men den findes i Win 7 Pro 64 (oem).

Mvh. Ivan.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-03-11 12:46

Det gør den, og den er default. 64bit versionen kan slet ikke sættes
som default browser.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Shiva

Dato : 25-03-11 13:02

"Jens Peter Karlsen" skrev i meddelelsen

Det gør den, og den er default. 64bit versionen kan slet ikke sættes
som default browser.

Regards Jens Peter Karlsen.

Hej Jens.

Det kan den faktisk godt. (Har lige lavet en test).
Men 32 bit versionen er stadig at foretrække, da du ellers igen står uden
Flash-understøttelse.

Mvh. Ivan.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-03-11 18:30

Hvordan fik du den til det ?
De gange jeg har forsøgt står der at IE (32bit) er default og at IE
64bit ikke kan sættes som default.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Shiva

Dato : 25-03-11 19:23

Hvordan fik du den til det ?
De gange jeg har forsøgt står der at IE (32bit) er default og at IE
64bit ikke kan sættes som default.

Regards Jens Peter Karlsen.

Hej Jens.

1. Gem en tilfældig html-fil på skrivebordet.
2. Højreklik på filen og vælg "åben med" > "vælg standardprogram".
3. I den nu åbne dialogbox, klik "Gennemse" og brows til "C:\Program
Files\Internet Explorer". (32 bit IE ligger i "C:\Program Files
(x86)\Internet Explorer")
4. Her vælger du "iexplore.exe" og klik åbn.
5. Tilbage i dialogboxen fjerner du fluebenet nederst til venstre (Med
mindre ændringen skal være permanent).
6. Nu åbner html-dokumentet i IE 64 bit.

MEN! Har lige lavet et dobbeltcheck og noget tyder på at du har ret: Det er
STADIG 32 bit versionen, der åbner, sorry!
Mvh. Ivan (Så blev jeg så klog - tak:)

Fra : Shiva

Dato : 25-03-11 14:17

"Shiva" skrev i meddelelsen

[...]

Opfølgning!
Jeg har lige kortvarigt testet den "preview release of Flash Player", jeg
henviste til tidligere.
Alt virkede perfekt, men alligevel; det er kun en PREVIEW version.
En eks. fil til test: http://www.albinoblacksheep.com/flash/schfiftyfive

Ang. link til "preview release of Flash Player":

http://get.adobe.com/flashplayer/

Skal self. tilgåes fra en 64 bit IE, da man ellers kun får adgang til den
alm. 32 bit version.

Mvh. Ivan

Fra : /John

Dato : 24-03-11 23:34

"Jet" <jetrotte@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kommer stadig ikke ind på http://www.adobe.com/dk/downloads fra
> min kontrolcheckede bærbar Windows7 sp1 64-bit hvorimod min gamle XP
> sp2 kommer ind straks ?

Åbner fint her.

Slet midlertidige filer, og check evt din 'hosts' fil. Måske ligger der en
adobe-blokering.

Alternativt kan du hente Flash Player her:

http://www.filehippo.com/search?q=flash+player

Scanning for virus og andet snavs, som foreslået af Ole, kan også være en
god idé.

Kan du mon åbne denne versions-kontrol side:

http://www.adobe.com/software/flash/about/

John