fly selskabernes ekstra betaling
Fra : ;o)-max-

Dato : 21-03-11 05:10

Fra : Peter T.

Dato : 23-03-11 02:27

Den 21-03-2011 05:09, -max- skrev:

> Lyt til historien eller læs den her
> http://marketplace.publicradio.org/display/web/2010/02/09/pm-blankets/
> -max-

Jeg arbejder i Københavns lufthavn og jeg kan fortælle så meget, at vi
dagligt oplever passagerer der praktisk talt forventer, at blive
transporteret i en rolls royce til flyside for deres 200 kroners billet
til London/Gatwick. Tal om realitetssans :/
Vi skal 20 år tilbage, hvor en returbillet på CPH-OSL snildt kostede 10
jern. Men så var der altså også en glimrende champagne ombord - og
ganske gratis og ofte også ad libitum! :)

--
Peter T.

Fra : ;o)-max-

Dato : 24-03-11 04:47

On 23-03-2011 08:27, Peter T. wrote:

> [...]
> jern. Men så var der altså også en glimrende champagne ombord - og
> ganske gratis og ofte også ad libitum! :)

Man kan givetvis også lave et humoristisk radiospil om
forkælede passagerer