Aalborg - New York - L.A. - billig fly
Fra : Qriuz

Dato : 20-03-11 14:29

Er der nogen, der har erfaring med at finde de billigste flybilletter
til USA?

Min datter og jeg vil en tur til LA via New York enten på ud- eller
hjemturen, men det er en jungle. Vi vil gerne rejse omkring den 29.
juli og hjem igen ca. 14. august. Nogen der har et par gode ideer?

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-03-11 07:35

Qriuz skrev den 20-03-2011 21:28:
> [...]
> hjemturen, men det er en jungle. Vi vil gerne rejse omkring den 29.
> juli og hjem igen ca. 14. august. Nogen der har et par gode ideer?

Der er ikke andet for end at tage rejse-søgemaskinerne.

Det er dyrt at flyve om lørdagen.
Mandage skulle eftersigende være billigere på udrejse.

(((((og ja, man kan sikkert også finde noget hvor det er billigst om
weekenden og dyrest i hverdagene.....men så kan man jo bare tage den om
weekenden)))))

Prøv at lave forskellige søgninger, hvor du kan se "prisudviklingen" på
rejsedage lige op og ned af hinanden.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Peter T.

Dato : 21-03-11 14:28

Den 20-03-2011 21:28, Qriuz skrev:

> Er der nogen, der har erfaring med at finde de billigste flybilletter
> til USA?

Tjek Momondo.dk hver dag. Men jeg tror desværre, at sæsonen for billige
billetter er overstået. Der har nemlig været lidt af en priskrig på fly
til New York i årets første par måneder, men det ser umiddelbart ud til
at være slut nu.

> Min datter og jeg vil en tur til LA via New York enten på ud- eller
> hjemturen, men det er en jungle. Vi vil gerne rejse omkring den 29.
> juli og hjem igen ca. 14. august. Nogen der har et par gode ideer?

Jeg formoder, at I vil overnatte i New York, siden I vil mellemlande
der. Er det korrekt? Ellers kan I flyve t/r Los Angeles med
mellemlanding i enten Heathrow eller Amsterdam til ikke helt urimelige
priser.

--
Peter T.

Fra : oz3bto

Dato : 22-03-11 07:33

"Qriuz" <alicekeller1963@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Nu i bor i den nordlige del af landet så tjek lige priserne fra Gardemoen/
Oslo
Da vi var i NY her i vinters var det betydeligt billigere at flyve fra Oslo
som fra Billund eller Kastrup
Bla. continental har flere daglige direkte afgange fra oslo