MS Windows
briani 27239
Windows vista - MP3 problem.
Fra : Frank

Dato : 20-03-11 15:25

Hej, ved ikke om emnet hører hjemme - men nu vover jeg det ene øje.

Jeg har fået problemer med vores MP3 afspiller. Jeg kan ikke længere "se"
MP3éren når jeg tilslutter den min bærbar med Windows Vista. Tidligere kom
den op som et drev, og jeg kunne se dens indhold og lægge nye filer ind.

Jeg har prøvet MP3éren på en anden bærbar PC, og dér er der ingen problemer!

Når jeg tilslutter den til min egen PC, "vågner" MP3éren op, men der er
ingen reaktion på PCéren!

Jeg har prøvet et andet kabel og forsøgt med alle de 3 USB-stik der er på
PCéren, med samme negative resultat. (når jeg tilslutter et camera eller en
USB-stik, vises de som normalt på min computer).

Er der nogen som kan hjælpe med en løsning ?

vh. Frank

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-03-11 17:25

Frank skrev:

> Når jeg tilslutter den til min egen PC, "vågner" MP3éren op,
> men der er ingen reaktion på PCéren!

Det fremgår ikke tydeligt af dit indlæg, så jeg spørger
lige: Har du tjekket, om drevet kan ses under Denne computer?

Hvis det kan ses der, er du sikkert kommet til at slå
autostarten fra for enheden. Jeg har ikke lige mulighed for
at tjekke, men højreklik på drevet og vælge Egenskaber, så
burde du selv kunne finde frem til, hvordan du autostarter
tilsluttede drev.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til computeren og internettet:

Fra : Frank

Dato : 20-03-11 19:10

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen

> Det fremgår ikke tydeligt af dit indlæg, så jeg spørger lige: Har du
> tjekket, om drevet kan ses under Denne computer?

Hej Kim. Nej, jeg kan ikke se MP3éren under Denne Computer. Der kommer
ikke noget op på computeren.

vh. Frank

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-03-11 19:31

Frank skrev:

> Hej Kim. Nej, jeg kan ikke se MP3éren under Denne Computer.
> Der kommer ikke noget op på computeren.

Så lyder det som et problem med USB-driveren. Jeg har
desværre ikke noget bud på en løsning, måske andre har.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Stor guide til installation og brug af mailprogrammet

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 20-03-11 20:11

Frank skrev den 20-03-2011:
> [...]
> USB-stik, vises de som normalt på min computer).
>
> Er der nogen som kan hjælpe med en løsning ?

Der bliver ofte foreslået at fjerne alle USB Drivere, når alt andet
ikke lykkedes.

Der har lige været noget lignende i dk.edb.hardware.drev
Emne: Extern HD
Start dato 17/03
<NEWS:4d81d24b$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>

--