Tiderne skifter
Fra : Bille

Dato : 18-03-11 11:34

Jeg deltog i denne gruppe for ca 10 år siden. Dengang
diskuterede kristne kristne grundværdier og hvordan
biblen skulle forstås. Alt foregik i en ordentlig tone
med respekt for hinandens synspunkter.

Idag er gruppen domineret af et par ateister, der ikke
undser sig for at true med at uddele øretæver, som en
del af argumentationen. Alle de 'normale' fornuftige
kristne har tilsyneladende forladt gruppen. Og det med
god grund.

Manden, der kalder sig "patrulje" kan man da vist roligt
betegne sykopat. mere tydelig sykopatisk adfærd ser man
vidst ikke nogen steder. Hvad hans mål er er da vist
svært at forstå eller måske ikke? Kan han være en slags
agressiv muslim? Sel om muslimer ikke plejer at opføre sig
sådan.

Jeg skriver selfølgeligt ikke i eget navn. Jeg har ikke
lyst til at folk kommer og tisser i min brevsprække eller
postkasse og byder på vold.

Bare rolig, I hører ikke fra mig igen.

Bille

Fra : Vidal

Dato : 18-03-11 12:03

Den 18-03-2011 11:34, Bille skrev:

> [...]
> svært at forstå eller måske ikke? Kan han være en slags
> agressiv muslim? Sel om muslimer ikke plejer at opføre sig

Hehe, det minder mig om en vits:

Jesus og Gud sidder oppe i himlen, da det
ringer på porten.

Jesus åbner porten, ser Allah stående i
døråbningen, og spørger så Gud:

- Faaar, har du bestilt pizza?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 18-03-11 05:06

On 18 Mar., 11:34, Bille <bil...@dan-net.dk> wrote:
> Jeg deltog i denne gruppe for ca 10 r siden. Dengang
> diskuterede kristne  kristne grundv rdier og hvordan
> biblen skulle forst s. Alt foregik i en ordentlig tone
> med respekt for hinandens synspunkter.
>
> Idag er gruppen domineret af et par ateister, der ikke
> undser sig for at true med at uddele ret ver, som en
> del af argumentationen. Alle de 'normale' fornuftige
> kristne har tilsyneladende forladt gruppen. Og det med
> god grund.

Der er ingen som truer med at uddele øretæver. Der er en kristen, som
engang har fortalt, at han gerne vil slå mig i hovedet med en hammer
for at udøve lidt kristen hjælpsomhed. Han fortæller så at det var en
morsomhed -

Og der er en kristen, som belyver andre mennesker i en uendelighed.
Manden har fået afvide, at hvis han tiltaler gæsterne på et
københavnsk værtshus, sådan som han tiltaler sine meddebatører på
usenet - ville han utvivlsomt få en på hatten inden for kort tid. Det
udlægger og omformulerer han så til at jeg truer og gerne vil tæve de
kristne.

Hvis du gerne vil bebrejde nogen for noget, så fordrer det
naturligvis, at du sætter dig ind i sagerne og finder udspringet. Og
ellers kunne man forveksle dit indlæg med et partsindlæg skrevet af en
god ven af Andreas Falck eller tilsvarende.

> Manden, der kalder sig "patrulje" kan man da vist roligt
> betegne sykopat. mere tydelig sykopatisk adf rd ser man
> vidst ikke nogen steder. Hvad hans m l er er da vist
> sv rt at forst eller m ske ikke? Kan han v re en slags
> agressiv muslim? Sel om muslimer ikke plejer at opf re sig
> s dan.

Det staves - psykopat, som iøvrigt også er en outdatet titulering -
Og det er da også ret ironisk, at du indleder med at klage over tonen,
hvorefter du kalder mig en - sykopat. Ganske morsomt, faktisk at du
kan være så selvmodsigende på så få linier :)

Jeg behøver ikke tiltale mennesker med mere respekt end de tiltaler
mig. Det har ingenting med personlighedsforstyrrelser at gøre. Det
betyder blot at hvis en personlighedsforstyrret eller syg person
kontinuerligt belyver mig, kalder mig for en løgner og manipulator
istedet for at diskutere det emne, der er fremlagt. så mister jeg
respekten for vedkommende.

Det nytter ikke at forsøge at appellere til Andreas Falck om at bedre
niveauet. Det er gjort af adskillige og det har jeg somend også
forsøgt. Manden tilsviner kontinuerligt og konstant alle som har andre
holdninger eller tolkninger end han selv har.

Måske kan udsigten til en omgang pis ind gennem brevkassen få den
ondsindede mand til at besinde sig. Faktisk ser det sådan ud -

Kristne syntes ikke at være istand til at deskutere et emne uden at
overgå til personlige devaluerende kommentarer, skældsord,
lommepsykologiske udredninger osv.osv. Jeg har gjort forsøget
adskillige gange og det er forgæves. Man kan ikke adskille sig selv og
sin identitet fra troen, men opfatter debat eller kritisk af et emne
som en personlig fornærmelse.

Jeg skal gerne gøre et forsøg mere. Men jeg forudser, at det blot vil
være endnu et forgæves forsøg.

> Jeg skriver self lgeligt ikke i eget navn. Jeg har ikke
> lyst til at folk kommer og tisser i min brevspr kke eller
> postkasse og byder p vold.

Der er svaret -

> Bare rolig, I h rer ikke fra mig igen.

Sikkert ikke. Og hvad så -

Fra : Vidal

Dato : 18-03-11 12:29

Den 18-03-2011 12:05, Patruljen skrev:

> [...]
> hvorefter du kalder mig en - sykopat. Ganske morsomt, faktisk at du
> kan være så selvmodsigende på så få linier:)

Jeg giver da Bille ret, så langt som du og Harald over
lange stræk har arbejdet sammen om at formulere en
psykopat-diagnose over mig. Ja, og du og vor længe ikke så
savnede ven, Bæ, har da også arbejdet på det, du sammenlignede
mig endda med Peter Lundin.

Så spar os for din bedrevidende attitude. Den klæder dig ikke.
Og du ligner en psykopat til forveksling. Kan jeg nu forvente
hjemmebesøg?

Fra : Harald Mossige

Dato : 18-03-11 12:47

Den 18.03.2011 12:29, skreiv Vidal:

> Jeg giver da Bille ret, så langt som du og Harald over
> lange stræk har arbejdet sammen om at formulere en
> psykopat-diagnose over mig.

Du lyver. Jeg har påpeket dine psykopatiske karaktertrekk. Patruljen har
"påstått" at du er ingen psykopat.

HM

Fra : Lars Poulsen

Dato : 18-03-11 13:12

> [...]
> hvorefter du kalder mig en - sykopat. Ganske morsomt, faktisk at du
> kan være så selvmodsigende på så få linier :)

Jeg har ofte måttet tage mig sammen, for ikke at kommentere dine
utallige stavefejl - hvis du virkelig er lærer, er det beskæmmende, at
du ikke kan stave - men jeg har valgt ikke at kommentere det. Det er
ikke god tone at træde rundt i andres stavefejl.

At du finder det nødvendigt at påpege sådanne ting, bekræfter mig blot i
hvad jeg, og efterhånden rigtig mange andre, tænker om dig.

Fra : Patruljen

Dato : 18-03-11 05:36

On 18 Mar., 12:29, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> psykopat-diagnose over mig. Ja, og du og vor længe ikke så
> savnede ven, Bæ, har da også arbejdet på det, du sammenlignede

Ja. din udprægene tendens til forsøg på karaktermord ligger vel ikke
så langt fra - rent psykologisk. Hvilken forskel er der på konstant
faktik omtrent dagligt, at forsøge at udøve karatermord til at udføre
- the real thing?

Prøv at forklar -

Hvad får du ud af at belyve andre mennesker, lege telepat og henvise
til flertallets meninger, eller forælle folk, hvad de mener, som de så
aldrig har udtrykt, citatfuske, manipulere stårmænd frem og
efterfølgende spinne 3 kapitler på dine stråmænd?

> Så spar os for din bedrevidende attitude. Den klæder dig ikke.
> Og du ligner en psykopat til forveksling. Kan jeg nu forvente
> hjemmebesøg?

Du må jo finde dig i at nogen helt reelt ved bedre end dig. Det må da
ske for sig ganske ofte -
Jeg ligner, når jeg går i klinch med en af slagsen - lige nøjagtigt.
Forskellen er at jeg ligner :)

Fra : Vidal

Dato : 18-03-11 12:41

Den 18-03-2011 12:35, Patruljen skrev:

> [...]
> så langt fra - rent psykologisk. Hvilken forskel er der på konstant
> faktik omtrent dagligt, at forsøge at udøve karatermord til at udføre

Jeg har nu lært af dig, at jeg kan godt være psykopat, men
du kan ikke, du ligner blot en til forveksling? Det er vist
det man kalder faglighed.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 18-03-11 05:56

On 18 Mar., 12:47, Harald Mossige <hara...@hkabel.net> wrote:
> Den 18.03.2011 12:29, skreiv Vidal:

> Du lyver. Jeg har p peket dine psykopatiske karaktertrekk. Patruljen har
> "p st tt" at du er ingen psykopat.

Jo. Men som jeg netop har spurgt - og som Villy helst ikke svarer på:
Hvad får Villyèn til at belyve sine medmennesker omtrent dagligt?

Prøv nu at svare - Villy Dalsgaard. Du ville måske fremstå ansvarlig,
hvis du ikke blot ignorerede alle spørgsmål mod dig og konstant
istedet forsøger at dreje tingene væk fra dig selv.

Fra : Patruljen

Dato : 18-03-11 05:58

On 18 Mar., 12:40, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Jeg har nu l rt af dig, at jeg kan godt v re psykopat, men
> du kan ikke, du ligner blot en til forveksling? Det er vist
> det man kalder faglighed.

Du skrev det faktisk selv - remember? "Du kan ligne -
Ja. Det kan du tro, jeg kan.

Man kan ikke appellere til karakterafvigeres bedre egenskaber. Man kan
presse dem til at forstå, hvad de selv får mest ud af. Det er pokkers
til forskel -

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 18-03-11 13:39

> [...]
> del af argumentationen. Alle de 'normale' fornuftige
> kristne har tilsyneladende forladt gruppen. Og det med

Når du således laster alle ateister, der
bruger denne nyhedsgruppe, for én persons
aggressive meddelelser, forstår du sikkert
fristelsen til at laste alle kristne, der
bruger denne nyhedsgruppe, for én påstået
kristens tilsvining af anderledes tænkende.

Som inkarneret ateist har jeg intet problem
med andre folks personlige tro. Men når denne
tro benyttes som afsæt for angreb på
anderledes troende og propaganda for
obskurantisme er det ikke længere en debat
om kristne grundværdier, men et angreb
på moderniteten og selve grundlaget for
det moderne samfund.

Ateisten udfordres ofte til at forsvare
sit livssyn. Tåler kristne ikke samme
udfordring?

--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Patruljen

Dato : 18-03-11 06:40

On 18 Mar., 13:11, Lars Poulsen <buzzem...@gmail.com> wrote:

> [...]
> du ikke kan stave - men jeg har valgt ikke at kommentere det. Det er
> ikke god tone at træde rundt i andres stavefejl.

Ja. Det er noget slemt slendrian - det skal jeg da give dig ret i. Og
det hjælper heller ikke, at der er ged i mit tastatur. Jeg skal
forsøge at forbedre mine anslagsfejl. Almindeligvis har jeg en anden
til at foretage korrekturen. Det har utvivlsomt ikke forbedret mine
dårlige vaner med bare at hamre løs... Hvad vil du forbedre Lars
Poulsen?

Du vil gerne kunne diskutere religion uden at blande din person ind i
begivenhederne?

> At du finder det nødvendigt at påpege sådanne ting, bekræfter mig blot i
> hvad jeg, og efterhånden rigtig mange andre, tænker om dig.

Jeg understreger stavningen, som iøvrigt fremgår 2 gange, for at
tydeligøre, at det ikke er en fagperson, vi har med at gøre her. Dels
staver man ikke ordet ordentligt, desuden ved man ikke, at begrebet er
outdatet - og idag blot er et skældsord.

Fra : Patruljen

Dato : 18-03-11 07:32

> [...]
>
> At du finder det nødvendigt at påpege sådanne ting, bekræfter mig blot i
> hvad jeg, og efterhånden rigtig mange andre, tænker om dig.

Nu var der en hensigt med påpegelsen. Ikke desto mindre kan jeg godt
medgå at det er uheldigt at påpege andres stavefejl, mens jeg selv
hælder dem ud i en lind strøm. Og jeg lover da også, at forbedre
kvaliteten på det felt - så at sige.

Men:
Jeg kommer til at tænke på: Svarer det i princippet ikke til at
bebrejde andre, at de bruger et pseudonym, mens man selv optræder
anonymt med et navn, der er registreret mellem 347 andre og iøvrigt
nægter at oplyse om noget som helst?

Altså du er i princippet mere anonym end jeg, der dels opgiver mit
navn i min mail - regelmæssigt og fortæller om uddannelser og
arbejdsforhold, mens du anvender et anonymt navn, som "Jens Hansen" og
ellers intet vil oplyse om digselv.

Hvad vil du forbedre Lars Poulsen?
Eller er du som andre herværende kristne ude at stand til at erkende
dine egne fejl - og blot istedet må stirre på "de andre"?

Fra : Lars Poulsen

Dato : 18-03-11 14:42

Den 18-03-2011 14:32, Patruljen skrev:

> [...]
> navn i min mail - regelmæssigt og fortæller om uddannelser og
> arbejdsforhold, mens du anvender et anonymt navn, som "Jens Hansen" og

Hvad vil du have?

At jeg skifter navn, så du kan finde mig i telefonbogen? Jeg kan da ikke
gøre for, at mit navn er en massebetegnelse. Jeg har ikke søgt efter dig
på Krak eller lignende, for det er mig så inderligt ligegyldigt hvor du bor.

Jeg har fortalt dig hvad jeg laver.
Jeg har fortalt dig, at jeg er gift og har børn.

Det er ikke min fejl, at du bliver nødt til at se bort fra disse ting,
og konkludere på baggrund af dine mange kortslutninger, at jeg er
varevognschauffør.

> Eller er du som andre herværende kristne ude at stand til at erkende
> dine egne fejl - og blot istedet må stirre på "de andre"?

Hvis det er en fejl at hedde Lars Poulsen, så mener jeg nu ikke at det
er min fejl. Det må du tale med mine forældre om.

Fra : Patruljen

Dato : 18-03-11 08:23

On 18 Mar., 14:41, Lars Poulsen <buzzem...@gmail.com> wrote:

> Hvad vil du have?

Hvis du virkelig spørger så -

At du forsøger at blande din private identitet ud af de emner, der
debateres og ikke bliver tøsefornærmet over, at jeg går til stoffet,
begynder at svine mig til - for derefter at beklage tonen. Det kunne
nok være fremmende for dette forums debatter, hvis andre kristne
forsøgte det samme.

> At jeg skifter navn, s du kan finde mig i telefonbogen? Jeg kan da ikke
> g re for, at mit navn er en massebetegnelse. Jeg har ikke s gt efter dig
> p Krak eller lignende, for det er mig s inderligt ligegyldigt hvor du bor..

Hvis det er ligegyldigt for dig, at vide hvem jeg er, hvorfor så
skælde ud over, at du mener, at jeg er anonym?
Det er jo besyndeligt at bebrejde andre for anynymitet og mene, at et
navn som Jens Hansen er mindre anonymt :)

> Jeg har fortalt dig hvad jeg laver.

Du har fortalt, at du har oversat en kreationistisk DVD :)
Derudover vil du ingenting oplyse -

> Jeg har fortalt dig, at jeg er gift og har b rn.

Det er dybest set debatterne uvedkommende. Det er mere interessant,
hvilket uddannelsesniveau du har, når du skriver som du gør.

> Det er ikke min fejl, at du bliver n dt til at se bort fra disse ting,
> og konkludere p baggrund af dine mange kortslutninger, at jeg er
> varevognschauff r.

Om du kører en varevogn eller om du bringer mælk ud er velsagtens
nogenlunde det samme. Jeg tænker ikke, du har et erhvervskort for sjov
skyld og narrestreger.

Ikke fordi, der er noget galt med den ting, men fordi det vil forklare
en del - (man kunne for så vidt også have uddannelse og alligevel køre
taxa.) Og ikke mindst: Fordi du bebrejder mig for at optræde anonymt.

> Hvis det er en fejl at hedde Lars Poulsen, s mener jeg nu ikke at det
> er min fejl. Det m du tale med mine for ldre om.

Måske skal du huske, at det er dig, som bebrejder mig for at være
anonym. Alt mens jeg har fremlagt flere informationer om min identitet
end dig. Ikke at du er et enestående tilfælde. Du kan også se andre
kristne her, som vræler over at få fremlagt oplysninger om deres
identitet, alt mens de bebrejder andre for at være anonyme.

Fra : Lars Poulsen

Dato : 18-03-11 15:47

Den 18-03-2011 15:23, Patruljen skrev:

> [...]
> begynder at svine mig til - for derefter at beklage tonen. Det kunne
> nok være fremmende for dette forums debatter, hvis andre kristne

At jeg har en holdning til tingene, kommer næppe bag på nogen. At disse
holdninger er så stor en del af mig, at de til dels er en del af min
identitet, kommer nok heller ikke bag på nogen.

Jeg debatterer som jeg vil - og du gør det samme. Jeg skal *ikke*
dikteres hvad jeg skal mene, eller hvordan jeg skal mene det.

> Hvis det er ligegyldigt for dig, at vide hvem jeg er, hvorfor så
> skælde ud over, at du mener, at jeg er anonym?

At skrive under eget navn, eller at skrive under et synonym, er ikke det
samme. Det jeg efterlyste i sin tid, var en person der turde lægge navn
til sine skriblerier. Det har du gjort, og jeg har ikke siden anmodet om
det - hvilket du også ville vide, hvis du gjorde lige så stor en indsats
med at læse og forstå, som du gør med at træde rundt i ligegyldigheder.

> Det er jo besyndeligt at bebrejde andre for anynymitet og mene, at et
> navn som Jens Hansen er mindre anonymt :)

Jv. ovenfor, så handler det ikke om hvad man hedder, men om hvorvidt man
tør lægge navn til det man skriver. Jeg tør.

> Du har fortalt, at du har oversat en kreationistisk DVD :)
> Derudover vil du ingenting oplyse -

Og jeg har fortalt mere end det. Et simpelt tilbageblik i trådene vil
vise dig hvad jeg begiver mig af med. Jeg ser ingen grund til at gentage
det, da du tydeligvis ikke evner at læse.

> Det er dybest set debatterne uvedkommende. Det er mere interessant,
> hvilket uddannelsesniveau du har, når du skriver som du gør.

Korrekt. Det er fuldstændig uvedkommende, og var udelukkende ment som et
eksempel på, at jeg rent faktisk /har/ fortalt forskellige ting om min
person. Og så alligevel... helt uvedkommende er det jo ikke. Du har da
benyttet informationen til at svine mig til vedrørende mine evner som
far for mine børn. Så noget har du kunnet bruge det til.

> Om du kører en varevogn eller om du bringer mælk ud er velsagtens
> nogenlunde det samme. Jeg tænker ikke, du har et erhvervskort for sjov
> skyld og narrestreger.

/Hvis/ jeg da har erhvervskort ;)

> Ikke fordi, der er noget galt med den ting, men fordi det vil forklare
> en del - (man kunne for så vidt også have uddannelse og alligevel køre
> taxa.) Og ikke mindst: Fordi du bebrejder mig for at optræde anonymt.

Jeg bebrejder dig ikke noget.

Du har fortalt hvad du hedder, hvad din uddannelse angiveligt skulle
være, og hvad du laver.

Jeg har givet de samme oplysninger, men i stedet for at interessere dig
for hvad jeg skriver, bliver du ved med at vade rundt i dine
selvopfundne kortslutninger. Det kan jeg ikke gøre noget ved - og er i
øvrigt også ret ligeglad.

> Måske skal du huske, at det er dig, som bebrejder mig for at være
> anonym. Alt mens jeg har fremlagt flere informationer om min identitet
> end dig.

Det er jo simpelthen ikke i overensstemmelse med sandheden. Jeg har, for
nu at gentage mig selv for 117. gang, givet dig de oplysninger. At du
ikke vil (eller kan?) læse det, kan jeg ligesom ikke gøre noget ved.

Fra : Patruljen

Dato : 18-03-11 11:10

On 18 Mar., 15:46, Lars Poulsen <buzzem...@gmail.com> wrote:

> At jeg har en holdning til tingene, kommer n ppe bag p nogen. At disse
> holdninger er s stor en del af mig, at de til dels er en del af min
> identitet, kommer nok heller ikke bag p nogen.
>
> Jeg debatterer som jeg vil - og du g r det samme. Jeg skal *ikke*
> dikteres hvad jeg skal mene, eller hvordan jeg skal mene det.

Der er ingen som dikterer, hvad du skal mene. Det er aldrig forekommet
- herfra. Men hvis du sviner mig til, fordi du ikke evner at diskutere
din bibel, dine benægtelser og dine besynderlige påstande, så svarer
jeg dig, som det passer mig. Og du skal så bare lade være med at jamre
dig, når du selv åbner ballet -

Fra : Patruljen

Dato : 18-03-11 11:48

> [...]
> t r l gge navn til det man skriver. Jeg t r.

> Og jeg har fortalt mere end det. Et simpelt tilbageblik i tr dene vil
> vise dig hvad jeg begiver mig af med. Jeg ser ingen grund til at gentage
> det, da du tydeligvis ikke evner at l se.

> Korrekt. Det er fuldst ndig uvedkommende, og var udelukkende ment som et
> eksempel p , at jeg rent faktisk /har/ fortalt forskellige ting om min
> person. Og s alligevel... helt uvedkommende er det jo ikke. Du har da
> benyttet informationen til at svine mig til vedr rende mine evner som
> far for mine b rn. S noget har du kunnet bruge det til.

Jeg udtrykte min bekymring for de børn, der må vokse op med en
verdensfjern farmand. De må ikke have haft det let - da de var små.

> /Hvis/ jeg da har erhvervskort ;)

Jeg forstår egentlig ikke, at du gerne vil være så hemmelighedsfuld,
når der står oplysninger om dig på webben.

Du _var_ buschauffør. Idag er du førtidspensionist. Er det ikke
rigtigt?

Derfor har du god tid til at sysle med at oversætte bøger, tekste
film, indtale lydbøger, arbejder
lidt for Creation.com, ICR, AiG og meget andet spændende. Men det er
ikke det du lever af. Det kan man nemlig ikke leve af, når man vælger
at rode med det materiale, som du gør. Du er pensionist og i midten
af fyrrene.

Jeg havde somend ret, da jeg skrev, at du ikke har en boglig
uddannelse. Det forklarer unægtelig en del, når du ikke kan redegøre
overhovedet for dine besynderlige videnskabs-fornægtende synspunkter,
men ¨å overgå til person-tilsvinninger og fnidder fremfor saglige
argumenter. Forlod du skolen efter en håbløs 7.klasse?

Jeg tror også, at du er fra et randområde i Jylland. Er det ikke
korrekt? En geografisk isoleret position vil også forklare en del -

Fra : Lars Poulsen

Dato : 18-03-11 19:15

Den 18-03-2011 18:47, Patruljen skrev:

> Jeg udtrykte min bekymring for de børn, der må vokse op med en
> verdensfjern farmand. De må ikke have haft det let - da de var små.

Sikkert ikke. Men du kan jo spørge dem ad. Ikke at jeg kan se hvad mine
børns opdragelse, eller mangel på samme, har med sagen at gøre. Men,
sådan er der jo så meget af det du skriver, der ikke har noget med noget
at gøre.

Hvad med dine børn - hvis du har nogen. Jeg kan også være seriøst
bekymret for deres opvækst. Men hvad skal vi bruge det til i dette
forum? Ikke det fjerneste.

> Jeg forstår egentlig ikke, at du gerne vil være så hemmelighedsfuld,
> når der står oplysninger om dig på webben.

Hvad er så problemet? Piner det dig, at du selv skulle gøre et stykke
arbejde, for at finde ud af tingene - eller i hvert fald en lille del af
dem?

> Du _var_ buschauffør. Idag er du førtidspensionist. Er det ikke
> rigtigt?

Jeg har bl.a. været buschauffør et par år. Men det er nu ikke der jeg
har brugt min uddannelse. Søg du bare videre - måske, du finder ud af det :)

> [...]
> ikke det du lever af. Det kan man nemlig ikke leve af, når man vælger
> at rode med det materiale, som du gør. Du er pensionist og i midten

Jeg har vist aldrig påstået at det var det jeg levede af. Jeg har oplyst
hvad jeg laver, og det er der ikke ændret ved - lige bortset fra de ting
jeg ikke har fortalt dig om, men som jeg også laver... Så søg du bare
videre ;)

> [...]
> men ¨å overgå til person-tilsvinninger og fnidder fremfor saglige
> argumenter. Forlod du skolen efter en håbløs 7.klasse?

Du havde "somend" (staves "såmænd" - det er sådan noget os med
uddannelser ved ;) ) ikke ret, nej. Men det skal du ikke være ked af -
det er ikke første gang du tager fejl.

Lad os se om du kan finde ud af hvad jeg er uddannet som. Det kunne være
interessant.

> Jeg tror også, at du er fra et randområde i Jylland. Er det ikke
> korrekt? En geografisk isoleret position vil også forklare en del -

Og, heller ikke her har du fat i virkeligheden. Men søg du blot videre,
siden det er dig så magtpåliggende at kende til mit CV. Du mangler blot
mit CPR nummer, min adresse og mit telefonnummer - og så lige at få styr
på de få ting du allerede har gravet frem, men ikke rigtig evner at
sætte ind i deres rette sammenhæng.

Jeg er ikke helt klar over hvorfor det er dig så magtpåliggende, at vide
hvilken uddannelse jeg har, og hvorfor det er dig lige så
magtpåliggende, at jeg skulle være gået ud af 7. klasse.

Du påstår at du er lærer. Det vælger jeg at tro på - selv om rigtig
meget taler imod det, og jeg virkelig skal vende det blinde øje til
mange gange. Du er bange for, at jeg har en uddannelse der matcher din -
eller måske endda er "bedre"... uh-ha-da-da...

Personligt har jeg den opfattelse, at den ene uddannelse ikke er bedre
end den anden. Men der er vi tydeligvis ikke enige.

Men lad os nu se hvad du kan grave frem. Husk på at du, blandt rigtig
meget andet, også er detektiv! Vis os hvad du duer til - om noget.

Fra : Patruljen

Dato : 18-03-11 13:13

On 18 Mar., 19:14, Lars Poulsen <buzzem...@gmail.com> wrote:

> [...]
> børns opdragelse, eller mangel på samme, har med sagen at gøre. Men,
> sådan er der jo så meget af det du skriver, der ikke har noget med noget

Ja. hvis du gerne vil fnidre så lad os dog fnidre begge 2. Det er vel
ikke bare dig, som har patent på at fnidre?

> [...]
>
> Hvad er så problemet? Piner det dig, at du selv skulle gøre et stykke
> arbejde, for at finde ud af tingene - eller i hvert fald en lille del af

Næe. Det undrer mig som sagt, at du bebrejder mig for at være anonym,
alt mens du selv helst ikke vil fortælle om digselv. Det har jeg jo
netop skrevet, så jeg forstår egentlig ikke, at jeg skal gentage det.

> Jeg har bl.a. været buschauffør et par år. Men det er nu ikke der jeg
> har brugt min uddannelse. Søg du bare videre - måske, du finder ud af det :)

Jeg tror, at uddannelse er et fint ord i denher sammenhæng. Du kunne
ikke komme fra en 7-ende klasse til en ottende idag, hvor biologi er
blevet et eksamensfag.

> [...]
> hvad jeg laver, og det er der ikke ændret ved - lige bortset fra de ting
> jeg ikke har fortalt dig om, men som jeg også laver... Så søg du bare

Lar Poulsen.

Mob. 26 58 20 00
Mob. 30 42 33 47
Mob. 50 59 22 03

Vejlevej 139, Belle
7140 Stouby

> Du havde "somend" (staves "såmænd" - det er sådan noget os med
> uddannelser ved ;) ) ikke ret, nej. Men det skal du ikke være ked af -
> det er ikke første gang du tager fejl.

Det har du såmænd ret i :)

> Lad os se om du kan finde ud af hvad jeg er uddannet som. Det kunne være
> interessant.

Du har taget et erhverskørekort. Flot!

> [...]
> mit CPR nummer, min adresse og mit telefonnummer - og så lige at få styr
> på de få ting du allerede har gravet frem, men ikke rigtig evner at

http://maps.google.dk/maps?hl=da&rlz=1T4SUNC_daDK392DK392&q=google+map+Vejlevej+139,+Belle+7140+Stouby&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=Vejlevej+139,+7140+Stouby&gl=dk&ei=JayDTfOgFIugOtSaxdgI&sa=X&oi=geocode_result&ct=image&resnum=1&ved=0CBgQ8gEwAA

Det er unægtelig et ganske isoleret sted, du bor - Lars Poulsen.

> [...]
> mange gange. Du er bange for, at jeg har en uddannelse der matcher din -
> eller måske endda er "bedre"... uh-ha-da-da...

Nej. Den del har du tydeliggjort. Med et somend og uden et såmænd er
tingene tydelige.
Du kan idag ikke kvalificere dig til at få adgang til de 10-ende
klasser, jeg har i biologi henholdsvis historie.

> Personligt har jeg den opfattelse, at den ene uddannelse ikke er bedre
> end den anden. Men der er vi tydeligvis ikke enige.

Jeg tror nu nok, du er bedre til at køre en bus end jeg ville være. Og
du kan også stave til såmænd. Men ellers?

> Men lad os nu se hvad du kan grave frem. Husk på at du, blandt rigtig
> meget andet, også er detektiv! Vis os hvad du duer til - om noget.

Jeg skrev i datid. Du kender formentlig forskel på nutid og datid? Har
været - jeps. Jeg kørte på motorcykel og primært skyggede jeg
forskellige personer i storkøbenhavn. Det er umuligt at slippe fra en
hurtig Mc -

Fra : N/A

Dato : 18-03-11 22:42

Fra : Patruljen

Dato : 18-03-11 15:06

On 18 Mar., 21:30, Lars Poulsen <buzzem...@gmail.com> wrote:

> Det kan jeg se. Jeg g r ud fra, at du har glemt hvem der bragte det med
> b rneopdragelsen p banen. Men s dan kan det jo g .

Tja. Hvis du kan findre om det ene - kan jeg vel fnidre om noget
andet :)

> Jeg har, som tidligere n vnt, fortalt dig en del om mig selv og hvad jeg
> laver - og det med AiG, ICR og Creation.com er kun en _meget_ lille del
> af det. Ja, faktisk er det ved at v re alt for lang tid siden jeg sidst
> har lavet noget for dem. Jeg har v ret travlt optaget af at overs tte
> b ger - arbejder p.t. p endnu en overs ttelse, indtale lydb ger og
> meget andet sp ndende.
>
> Problemet er nok, at jeg ikke har fortalt dig hvilken uddannelse jeg
> har. Og det piner dig af en eller anden grund.

Nej. Dybest set er jeg flintrende ligeglad. Jeg syntes det er morsomt,
at du bebrejder mig for at optræde anonymt, mens du selv foretrækker
ikke at give oplysninger om digselv :)

> Det skal jeg ikke kunne udtale mig om - jeg har ikke gjort fors get, og
> har ikke behov for det. Jeg er klar over at din identitet ligger i din
> uddannelse, men du kan ikke projektere dine egne problemer over p mig.
> Uddannelse er mig inderligt ligegyldigt i den her sammenh ng. Hvad
> nytter det, at du p st r at du er l rer, n r du ikke evner dialog? Man
> m tage sig til hovedet, og gl de sig over, at du kun har 6 timers
> undervisning om ugen. Det er vist det man p godt dansk kalder "damage
> control".

Jeg evner da dialog. Jeg kommunikerer med dig nu. Og på dit eget
niveau. Du evner ikke at debatere biologi og heller ikke kristendom.
Du har fået den debat, du gerne vil have. Så hvad klager du over?

> Der mangler et 's' i mit navn. Der mangler et telefonnummer, og mit
> CPR-nummer mangler ogs . Men ellers er det korrekt. S mangler vi bare,
> at du oplyser din adresse og dit telefonnummer - ikke at jeg har den
> fjerneste interesse i det, men det betyder benbart meget for dig med
> den slags oplysninger. S lad os allesammen f din adresse og dit
> telefonnummer ogs - t r du?

Jeg er ikke tilgængelig på de gule sider. Det er du så -

> Bortset fra det, s har du et seri st problem nu, det er du godt klar
> over, ikke?

Hvorfor dog det? Jeg tilvejebringer de informationer du beder om -

> H -h ...

Ja. Nogen af os er store nok til at kunn erkende de fejl vi foretager.
Du skulle prøve det samme -
Men du?

Nu har jeg ærlig talt spildt tid nok på dig. Kan du have en god
weekend?

> Det betragter jeg ikke som en uddannelse. S kom nu - hvad er min
> uddannelse?

> Dine noget mangelfulde evner udi detektivkunstens fortr deligheder,
> lader en del tilbage at nske - for nu at udtrykke det p nt.

Du kender ikke til mine evner ud i privat-detektivkunstens
fortræffeligheder :)

> Men lad mig hj lpe dig p vej. For et halvt r siden flyttede jeg p
> landet - og nyder det i stor stil. Guds skaberv rk stortrives uden for
> mine stuevinduer, og jeg har fra min sofa udsigt til skoven hvor
> r dyrene g r og hygger sig. Nogle gange kommer de ned til en der l ber
> gennem min baghave, for at drikke. Det er vederkv gende, og kan
> anbefales - naturen alts , in real life.
>
> Men, jeg har som sagt kun boet her et halvt r. Inden da boede jeg i en
> storby. Hvilket jo del gger dit noget ensidige billede af mig, og det
> vil jeg da ikke v re skyld i, s det lader vi ligge.

Jeg skrev at du boede på et geografisk isoleret sted. Det benægtede du
så også.

Men -havde jeg ret?
Ja -

> Jeg tillader mig seri st, at tvivle p , at du dels er l rer og dels
> underviser 10. klasser. Men det er s bare min opfattelse, som jeg
> udelukkende bygger p de betragtninger jeg har gjort i denne gruppe.

Ja. Da. Naturligvis tvivler du da også på den ting. Og hvad så?
Verden bliver ikke flad fordi du påstår det. Ligesom verden ikke er
6000 år gammel fordi du påstår det. Osv.osv.

Fra : Lars Poulsen

Dato : 18-03-11 22:42

Den 18-03-2011 22:05, Patruljen skrev:

> Hvorfor dog det? Jeg tilvejebringer de informationer du beder om -

Jeg har ikke bedt dig tilvejebringe noget som helst. Det er dig der har
en sygelig trang til den slags. Desværre er det ikke første gang du har
offentliggjort folks adresser og telefonnumre.

Det er muligt, at du ikke er tilgængelig på De Gule Sider. Men du er nu
heller ikke så anonym som du tror. Jeg ligger f.eks. også inde med din
adresse samt flere forskellige oplysninger om dig - jeg er bare ikke syg
nok i hovedet til, at offentliggøre det.

Men lad mig bare sige, at jeg forventer at du fjerner indlægget med min
adresse. Så vil jeg ikke gøre mere ved det.

> Nu har jeg ærlig talt spildt tid nok på dig. Kan du have en god
> weekend?

Tak - i lige måde. Og så husk lige at fjerne indlægget!

Fra : Andreas Falck

Dato : 18-03-11 23:25

Lars Poulsen skrev i

> [...]
> adresse. Så vil jeg ikke gøre mere ved det.

> Tak - i lige måde. Og så husk lige at fjerne indlægget!

Manden er ganske enkelt alvorligt syg!!

--
Med venlig hilsen Andreas Falck
http://bibeltro.dk/ + *DebatForum*

Fra : Patruljen

Dato : 18-03-11 15:08

Fra : Patruljen

Dato : 18-03-11 18:13

On 18 Mar., 23:24, "Andreas Falck" <dewn...@dewnull.dk> wrote:
> Lars Poulsen skrev inews:4d83d195$0$23760$14726298@news.sunsite.dk

> Manden er ganske enkelt alvorligt syg!!

:)

Du er syg Andreas. Det er ikke normalt at lyve og svine folk til sådan
som du gør og iøvrigt jamre sig og lege martyr, når blæsten går den
anden vej -

Jeg sviner jer til som det passer mig. Der er ikke en eneste af jer
kristne bøller og bulldogs, som kan tillade sig at klage. I har alle
selv spillet kortene ud til en gedin omgang tilsvinning.

En flok slemme hyklere hele koret, som lyver, manipulerer,
misrepræsenterer, nedgør biologien, tilsviner alle, som tillader sig
at modsige jer og anklager andre for lige præcist det I selv foretager
jer - eksemplificeret ved jeres hykleri omkring andres anonymitet,
mens i selv gemmer jer bag samme.

Jeg sviner jer til som fortjent. Hvis I en dag evner at føre en saglig
og normal debat, uden personlige tilsvinninger, så fortsætter jeg i et
halvt år og så er regnskabet bragt i orden. Er du med din lille
åndsbølle?

Fra : Patruljen

Dato : 18-03-11 18:24

On 18 Mar., 22:41, Lars Poulsen <buzzem...@gmail.com> wrote:

> Jeg har ikke bedt dig tilvejebringe noget som helst.

Jeg citerer dig lige:

[...]

Du kan måske ikke rigtigt huske hvad du skriver - er du dement?

> Det er dig der har
> en sygelig trang til den slags. Desv rre er det ikke f rste gang du har
> offentliggjort folks adresser og telefonnumre.

Desværre er det ikke første gang, at nogle kristne anklager andre for
ikke at kunne stå ved deres skriverier pga. pseudonymer og nicks, men
så ingenting vil fortælle - om dem selv. Og så Gud - hjælpe - mig må
jamre sig, når de pludselig ikke er anonyme alligevel. Hvad klager du
over? Hvis du kan bebrejde andre for at ville være anonyme, må du da
selv kunne aflevere noget andet -

Der syntes at gælde andre regler for meningsoppunenter end for "jer".
Den slags dobbelte standarder kan jeg ikke respektere -

> [...]
> adresse samt flere forskellige oplysninger om dig - jeg er bare ikke syg
> nok i hovedet til, at offentligg re det.

Jeg er ikke sikker på, at det er mig, som du ligger inde med
oplysninger om. Hvis det er Jens Bruuns info-butik, du har rodet rundt
i - så er du dårligt informeret :)

> Men lad mig bare sige, at jeg forventer at du fjerner indl gget med min
> adresse. S vil jeg ikke g re mere ved det.

Du kan gøre hvad du vil. Jeg går ud fra, at du kan læse, hvad du selv
har skrevet. Når jeg får fingerene i dit CPR nr. skal jeg skåne dig
for at skrive det her, men blot sende det til dig med posten.

Fra : Lars Poulsen

Dato : 19-03-11 01:51

Den 19-03-2011 01:23, Patruljen skrev:

> [...]
> har skrevet. Når jeg får fingerene i dit CPR nr. skal jeg skåne dig
> for at skrive det her, men blot sende det til dig med posten.

Okay.

Jeg kender ikke Jens Bruun, så det er ikke der jeg har mine oplysninger fra.

Men, lad mig blot sige, at jeg ligger inde med dit navn, din adresse,
dit telefonnummer, billeder af dig på din bopæl, samt din bopæls
matrikelnummer, ejerlav, ejendomsvurdering og meget andet. Jeg ved hvor
mange venner du har på Facebook. Jeg ved hvem der er din
internetudbyder, hvor du er uddannet - og som hvad, samt en del andet,
der ville miskreditere dig voldsomt hvis det blev kendt.

En klog mand sagde en gang til mig, at man skal ikke foretage sig noget
på nettet, som man ikke ville gøre i fuld offentlighed på Rådhuspladsen.
Du efterlader spor. Overalt.

Jeg har arbejdet med internettet, både privat og professionelt, fra dets
spæde begyndelse. Så jeg ved hvordan man finder oplysninger - og det er
_ikke_ via De Gule Sider.

Jeg har, som sagt, ikke tænkt mig, at videregive oplysningerne i denne
gruppe - enhver der har interesse i dem, og ved hvordan man finder den
slags på nettet, kan selv gøre den øvelse. Men det bliver grimt!

Fra : Vidal

Dato : 19-03-11 10:01

Den 19-03-2011 01:50, Lars Poulsen skrev:

> Jeg ved hvor mange venner du har på Facebook.

Det er vist ikke nogen hemmelighed. Er det ikke nogle tusinder,
alle dem man kan melde sig til, der ikke siger nej: Camilla Plum,
Holger K. Nielsen, Helle Ib, David Trads, Clemens Kjærsgaard osv.

Facebook er jo pr definition et offentligt forum og det er vist
ham selv, der har linket til siden her?

Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 18-03-11 18:51

On 18 Mar., 21:30, Lars Poulsen <buzzem...@gmail.com> wrote:

> Godt s - du _har_ v ret detektiv-stik-i-rend-dreng. Du har tydeligvis
> ikke l rt noget af faget. Der er stadig enorme m ngder af fakta der
> ligger og venter p , at du skal afd kke dem.
>
> Jeg ved alt om hurtige MC'er - s dan n har jeg nemlig ogs k rekort til
> - og i den forbindelse, er der faktisk ogs rigtig mange sp ndende ting
> at grave frem. Det hele ligger frit tilg ngeligt p nettet, s bare kl
> p ;)-

Ja. Der ligger mange ting på webben. Det kan jeg godt se.

Mht den geografiske placering - som var korrekt. 800 meter ude af en
grusvej og så er der ikke et øje at tale med eller spejle sine
videnskabsfornægtende holdninger i - så: Du ligner godtnok også en
slem hill-billy.
http://www.danmarksvandrer.dk/?page_id=2

Fra : Patruljen

Dato : 18-03-11 19:05

On 19 Mar., 01:50, Lars Poulsen <buzzem...@gmail.com> wrote:

> [...]
> internetudbyder, hvor du er uddannet - og som hvad, samt en del andet,
> der ville miskreditere dig voldsomt hvis det blev kendt.

Nå. For søren. Så ved du også at jeg er millionær :)
Det vil nu ikke miskreditere mig så vældig meget -

> En klog mand sagde en gang til mig, at man skal ikke foretage sig noget
> p nettet, som man ikke ville g re i fuld offentlighed p R dhuspladsen.
> Du efterlader spor. Overalt.
>
> Jeg har arbejdet med internettet, b de privat og professionelt, fra dets
> sp de begyndelse. S jeg ved hvordan man finder oplysninger - og det er
> _ikke_ via De Gule Sider.
>
> Jeg har, som sagt, ikke t nkt mig, at videregive oplysningerne i denne
> gruppe - enhver der har interesse i dem, og ved hvordan man finder den
> slags p nettet, kan selv g re den velse. Men det bliver grimt!-

Nope. Det grimmeste, jeg har foretaget mig på webben er det jer gør
her - ved jer. Det er ikke kønt - men det har en naturlig forklaring -
I får modspil, som fortjent. Magen til højhellige hyklere skal man
lede længe efter.

Fra : Lars Poulsen

Dato : 19-03-11 15:10

Den 19-03-2011 02:04, Patruljen skrev:

> [...]
> her - ved jer. Det er ikke kønt - men det har en naturlig forklaring -
> I får modspil, som fortjent. Magen til højhellige hyklere skal man

Alene det at skrive et indlæg på Usenet, afslører dig - og her tænker
jeg ikke på indlæggets indhold, men på de spor sådan et indlæg
efterlader. Resten er ren rutine.

Sammenholder man de oplysninger der ligger frit tilgængelige, med de
ting du rent faktisk foretager dig på nettet - ikke bare på Usenet, men
også andre steder - så tegner der sig et billede af det menneske der, af
uransagelige årsager, må påtage sig Patruljens identitet.

Jeg kan ikke forklare hvorfor du gør som du gør, hvad meningen er, eller
hvad der ligger til grund for det. Og jeg tvivler på, at du selv kan.
Jeg kan gøre mig nogle tanker om det, men det er ikke min opgave, at
finde ud af hvor det er gået galt.

Men jo, den dag du tirrer den forkerte, kan det gå hen og blive rigtig
grimt. Du kunne risikere at løbe ind i én der har samme behov for at
udstille dit privatliv, som du har for at udstille andres. Lad os bare
håbe for dig, at det ikke sker.

Fra : Sømand1

Dato : 19-03-11 20:26

"Lars Poulsen" <buzzemand@gmail.com> wrote in message

> Alene det at skrive et indlæg på Usenet, afslører dig - og her tænker jeg ikke
> på indlæggets indhold, men på de spor sådan et indlæg efterlader. Resten er ren
> rutine.

Interessant!!! Det må vi høre mere om...? :

Fra : tkruse

Dato : 18-03-11 20:20

On 18 Mar., 12:35, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> ske for sig ganske ofte -
> Jeg ligner, når jeg går i klinch med en af slagsen - lige nøjagtigt..

hvis jeg kunne tage mig lidt sammen,,,så skulle Patruljen få hjemme
besøg fra himlen
og få et herligånds-åndepust
sådan er mange modstandere blevet helt paffe og i dag er de Kristne
men der er stadigvæk en lang vej til at kunne forstå sandheden og den
magt som kan give patruljen et herligånds-ånde-pust
til undren og tavshed
men jeg ved hvordan det gøres
jeg mangler bare at tage mig lidt sammen
så jeg vil true Patruljen med at give ham et herligånds-ånde-pust
og det er et fantastisk våben som heler og får modstanderen til at
falde sammen i gråd
for det kolde hjerte kan ikke tage så meget varme på en gang
og som når varm luft rammer kold luft og det vil styrtregne

Fra : Patruljen

Dato : 19-03-11 05:30

On 19 Mar., 10:01, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Det er vist ikke nogen hemmelighed. Er det ikke nogle tusinder,
> alle dem man kan melde sig til, der ikke siger nej: Camilla Plum,
> Holger K. Nielsen, Helle Ib, David Trads, Clemens Kj rsgaard osv.

Nå. Blander du dig nu også i legen :)
Ja - selvfølgelig...

Din adresse ligger iøvrigt på usenet efter dine bataljer med en eller
anden fyr, jeg har glemt navnet på. Det er måske meget fint. Så ved
man ligesom hvor man har dig -

Jeg syntes så du roder lidt voldsomt - det ligner omtrent Bo Warmings
hjem bortset fra, at hos Warming er der en intention med rodet:
http://maps.google.dk/maps?q=Kl%C3%B8vervej+14+8382+Hinnerup&layer=c&sll=56.256734,10.066457&cbp=13,242.5,,0,7.33&cbll=56.256767,10.067231&hl=da&sspn=0.006295,0.006295&ie=UTF8&hq=&hnear=Kl%C3%B8vervej+14,+8382+Hinnerup&ll=56.256386,10.067081&spn=0,0.010525&t=h&z=17&panoid=SX2NKsvfzRiERxnRbnJOgg

Er det dine egne facebook-bekendte du skriver om der - Folk du ikke
kender, men som ikke siger nej?
Hvorfor må man iøvrigt ikke se dig på Facebook - Villy Dalsgaard?

Ikke fordi - jeg ikke forstår dig :) Man kunne måske blive helt nervøs
for om nogen ville trække tran på fedtklumperne - ikke?
Hvalfangsterne er jo pålagt restriktioner pt -

> Facebook er jo pr definition et offentligt forum og det er vist
> ham selv, der har linket til siden her?
>
> http://www.facebook.com/profile.php?id=1247989213

Det tror jeg ikke, at det er. Det-der er ikke mig :)

Fra : Vidal

Dato : 19-03-11 14:11

Den 19-03-2011 12:30, Patruljen skrev:

> Nå. Blander du dig nu også i legen :)
> Ja - selvfølgelig...
>
> Din adresse ligger iøvrigt på usenet efter dine bataljer med en eller
> anden fyr, jeg har glemt navnet på.

Det er vist den liberale folketingskandidat på Fyn, du
taler om.

> Det er måske meget fint. Så ved
> man ligesom hvor man har dig -

Ja, det betyder jo meget for dig. Som jeg før har skrevet,
du er en person fyldt med angst.

> [...]
> http://maps.google.dk/maps?q=Kl%C3%B8vervej+14+8382+Hinnerup&layer=c&sll=56.256734,10.066457&cbp=13,242.5,,0,7.33&cbll=56.256767,10.067231&hl=da&sspn=0.006295,0.006295&ie=UTF8&hq=&hnear=Kl%C3%B8vervej+14,+8382+Hinnerup&ll=56.256386,10.067081&spn=0,0.010525&t=h&z=17&panoid=SX2NKsvfzRiERxnRbnJOgg

Adressen er omtrentlig, som der står.

[...]

Men så vidt jeg kan se, er der en ombygning i gang på adressen og
det tyder da på en vis intention.

> Er det dine egne facebook-bekendte du skriver om der

Hvor?

> - Folk du ikke
> kender, men som ikke siger nej?

På Googlemaps? Hvad fabler du om?

> Hvorfor må man iøvrigt ikke se dig på Facebook - Villy Dalsgaard?

Pga dig, Niels Bruun. Jeg anser det for risikabelt. Jeg ønsker
ikke at udsætte familie og venner for fare.

> Ikke fordi - jeg ikke forstår dig :) Man kunne måske blive helt nervøs
> for om nogen ville trække tran på fedtklumperne - ikke?
> Hvalfangsterne er jo pålagt restriktioner pt -

Hvad betyder det?

> Det tror jeg ikke, at det er.

Måske var det din ven Jens Bruun. Du forsøgte på et tidspunkt
at bevise du havde israelske venner. Men erkendt, jeg husker
måske forkert.

Det-der er ikke mig :)

Fra : Sømand1

Dato : 19-03-11 12:44

"Bille" <billen@dan-net.dk> wrote in message

> [...]
> svært at forstå eller måske ikke? Kan han være en slags
> agressiv muslim? Sel om muslimer ikke plejer at opføre sig

Ja, det er som forventet.
Niels Bruun (patruljen) har blæst til fullblown JIHAD. Men selv en sådan en har
en funktion, det må man erkende. Han ved det bare ikke selv.
Proverbs 16:4 ¶The LORD hath made all things for himself: yea, even the wicked
for the day of evil.

Hvorfor ikke det?

Fra : Patruljen

Dato : 19-03-11 05:58

On 19 Mar., 12:44, Sømand1 <some...@yahoooo.pdf> wrote:
> "Bille" <bil...@dan-net.dk> wrote in message

> Ja, det er som forventet.
> Niels Bruun (patruljen) har bl st til fullblown JIHAD.   Men selv en s dan en har
> en funktion, det m man erkende. Han ved det bare ikke selv.
> Proverbs 16:4   The LORD hath made all things for himself: yea, even the wicked
> for the day of evil.

Nå. Ja - med andre ord: Når I sviner folk til - rakker dem ned, lyver,
manipulerer, opfinder stråmænd, belyver og hvad I stratenrøvere ellers
kan komme i tanke om -

Så udlever I ivirkeligheden blot Guds intentioner?

> Hvorfor ikke det?-

Han har nok ikke lyst til at diskutere kristendom med Andreas Falck og
få afvide at han er en forvanskende løgner?

Fra : Vidal

Dato : 19-03-11 14:22

Den 19-03-2011 12:44, Sømand1 skrev:

> [...]
> en funktion, det må man erkende. Han ved det bare ikke selv.
> Proverbs 16:4 ¶The LORD hath made all things for himself: yea, even the wicked

Luk 17.1

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 19-03-11 09:54

On 19 Mar., 14:10, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Det er vist den liberale folketingskandidat p Fyn, du
> taler om.

Ja. Det var en fyr fra Fyn som du og Andreas Falck fik svinet til, som
I nu engang holder så meget af at gøre -

> Ja, det betyder jo meget for dig. Som jeg f r har skrevet,
> du er en person fyldt med angst.

Jeg er ikke bange for dig. Det har jeg fortalt dig. Jeg kunne hoppe
ned midt i dit soveværelse og spidde dig i din seng uden din hustru
hørte en lyd - men beslutter at lade være, så hvad er der at være
bange for.

Hvis du dukkede op her på matriklen med dine ondsindede intentioner og
en hammer ville du hurtigt få valget mellem at tilbringe de næste 3 -
6 måneder på det nærmeste hospital eller spæne hele vejen hjem til
Hinnerup. Don`t worry. Du ville selv kunne gøre dit valg.

> Adressen er omtrentlig, som der st r.
>
> http://maps.google.dk/maps?q=Kl%C3%B8vervej+14+8382+Hinnerup&layer=c&....
>
> Men s vidt jeg kan se, er der en ombygning i gang p adressen og
> det tyder da p en vis intention.

> Hvor?

Gab -
Den dumme blondine endnu engang?

> P Googlemaps? Hvad fabler du om?

> Pga dig, Niels Bruun. Jeg anser det for risikabelt. Jeg nsker
> ikke at uds tte familie og venner for fare.

Er det så ikke lidt besynderligt, at dine venner er synlige, mens du
har fjernet dit eget billede?
Men igen. Jeg har vist fortalt dig, at du har megen angst. Det er
sikkert også derfor du har skydevåben liggende selvom du ikke går til
skydning.

Angst er en indogen størrelse. Frygt knytter an til en reel udefra-
kommende trussel. Jeg kunne ikke drømme om at bevæge mig hele vejen
til roemarken i Hinnerup for at gå i nakken på dig. Tag en dyb
indånding eventuelt flere og slap du bare af -

> Hvad betyder det?

At hvis du lå i vandkanten og flød kunne nogen forveksle dig med en
standet hval og begynde at tappe hvalolie -

> M ske var det din ven Jens Bruun. Du fors gte p et tidspunkt
> at bevise du havde israelske venner. Men erkendt, jeg husker
> m ske forkert.

Jeg husker ike hvem der var. En eller naden som kaldte mig antisemit i
mangel af bedre argumenter. Hvorefter jeg viste en Myspaceprofil med
en israelsk jagerpilot og 4 soldater fra IDF, som er mine venner fra
jeg var dernede. Lige nøjagtig. Derudover er der iøvrigt også 15 andre
israelere tilknyttet - plus en del jødiske journalister fra Danmark og
USA.

Kender du nogle antisemitter, som har venner, der er jøder?

Det rene idioti, intet mindre. Og der har du da også været - så meget
for den anklage :)
Men det var Myspace - ikke Facebook.

Fra : Vidal

Dato : 19-03-11 19:13

Den 19-03-2011 16:53, Patruljen skrev:

> Ja. Det var en fyr fra Fyn som du og Andreas Falck fik svinet til, som
> I nu engang holder så meget af at gøre -

> Jeg er ikke bange for dig. Det har jeg fortalt dig.

Selvfølgeligt er du ikke det.

> Jeg kunne hoppe
> ned midt i dit soveværelse og spidde dig i din seng uden din hustru
> hørte en lyd -

Jeg tror, du vil møde min hund først og den er ikke tavs.

> [...]
> 6 måneder på det nærmeste hospital eller spæne hele vejen hjem til
> Hinnerup. Don`t worry. Du ville selv kunne gøre dit valg.

Se, jeg har læst om fyre som dig i USA, internet-stalkere.
Enhver idiot kan jo slå en adresse op på googlemaps, men du
gør en pointe ud af det og følger det op med voldsfantasier.

Kan du virkeligt ikke selv se, det ikke er normal adfærd?

> [...]
> Men igen. Jeg har vist fortalt dig, at du har megen angst. Det er
> sikkert også derfor du har skydevåben liggende selvom du ikke går til

Nej, det er af helt andre grunde, som jeg har forklaret
grundigt i detaljer. Og det er kun et enkelt, ikke flere,
som din tekst antyder.

> [...]
>
> At hvis du lå i vandkanten og flød kunne nogen forveksle dig med en
> standet hval og begynde at tappe hvalolie -

Det kan jeg ikke forestille mig. Jeg tror, du har forkerte
forventninger til mit udseende.

Fra : Patruljen

Dato : 19-03-11 10:11

On 19 Mar., 15:09, Lars Poulsen <buzzem...@gmail.com> wrote:

:)

Du er sjov -

Fra : Lars Poulsen

Dato : 19-03-11 17:30

Den 19-03-2011 17:10, Patruljen skrev:
> On 19 Mar., 15:09, Lars Poulsen<buzzem...@gmail.com> wrote:
>>

> :)
>
> Du er sjov -

Tak :)

Lad os håbe, at jeg bliver ved med at være det.

Fra : Patruljen

Dato : 19-03-11 10:39

On 19 Mar., 17:30, Lars Poulsen <buzzem...@gmail.com> wrote:

> Tak :)
>
> Lad os h be, at jeg bliver ved med at v re det.

Du behøver ikke håbe på mine vegne :)

Fra : Patruljen

Dato : 19-03-11 17:59

On 19 Mar., 19:13, Vidal <vi...@home.dk> wrote:

> Selvfølgeligt er du ikke det.

> Jeg tror, du vil møde min hund først og den er ikke tavs.

Nope - Villy Dalsgaard. Det er i omvendt rækkefølge. Din skødehund vil
møde mig - først - og derefter vil den være tavs :)

> Se, jeg har læst om fyre som dig i USA, internet-stalkere.
> Enhver idiot kan jo slå en adresse op på googlemaps, men du
> gør en pointe ud af det og følger det op med voldsfantasier.

Det er ikke fantasier, Jeg fortæller dig blot om hvorfor jeg ikke er
bange for et skvat som dig.

> Kan du virkeligt ikke selv se, det ikke er normal adfærd?

Jeg befinder mig ikke i en almindelig situation, når jeg er
kommunikerer med jer. Så lidt som jeg ville befinde mig i en normal
situation, hvis jeg gennemførte en samtale med en gruppe patienter på
en lukket afdeling.

> Nej, det er af helt andre grunde, som jeg har forklaret
> grundigt i detaljer. Og det er kun et enkelt, ikke flere,
> som din tekst antyder.

Ja. Du er så angst, at du må have skydevåben liggende i dit hjem. Det
er muligt, at det ville skræmme en hill-billy landsbytosse såsom Lars
Poulsen. Men i det forkerte selskab risikerer du istedet at få sprængt
endetarmen, når du får den proppet op i røven -

> Det kan jeg ikke forestille mig. Jeg tror, du har forkerte
> forventninger til mit udseende.-

Jeg har skam set dig - Villy Dalsgaard. Du er ganske overvægtig og
kunne utvivlsomt holde gang i en tran-lampe i adskillige timer. Du vil
ligne en strandet hval, hvis du en dag ligger og skvulper rundt i
strandkanten.

Du svarede iøvrigt ikke på, hvorfor du vælger at udstille dine venner
og din familie, men ikke digselv?

Nu påstod du, at du mener, at det er nødvendigt at gemme dit eget
billede, men udstille dine kære, for at beskytte dem mod mig -
remember. Er din særlige logiske rationale, der er i spil - her?

Fra : tkruse

Dato : 19-03-11 20:36

On 20 Mar., 00:58, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> billede, men udstille dine kære, for at beskytte dem mod mig -
> remember. Er din særlige logiske rationale, der er i spil - her?

hvad med at bruge dine kræfter over i mudderkastning.dk
her handler det om at dyrke den gode side af livet og gøre det
stærkere en det som gør ondt
også det har en videnskab i sig som overgår menneskers forstand
og vi ved godt at de alligevel stjal,,slog ihjel,,vi ved det godt ,,vi
har hørt om det i mange ård
men her handler det alligevel om at dyrke den gode side af livet og
gøre det stærkere en det som gør ondt
og du vil også sige til hele verden at de ikke må stjæle fra dig
du er også langt fra at ville dele lige som skriften anbefaler
så tag du Vidal i hånden og gå over i mudderkastning.dk

Fra : Patruljen

Dato : 23-03-11 12:37

On 19 Mar., 20:26, Sømand1 <some...@yahoooo.pdf> wrote:

> Interessant!!! Det m vi h re mere om...? :

Der er ikke noget grimt, som den herre kan afsløre. Det er blot endnu
en af deder insinueringer af snavs, som man så ikke vil præcisere.
Fordi man ikke kan præcisere eller påpege det mindste. Det er så dumt,
som at kalde en person, der har forfattet henved 100 - 120 A-4 sider
for - analfabet.

Fra : Lars Poulsen

Dato : 23-03-11 20:45

Den 23-03-2011 19:36, Patruljen skrev:

> [...]
> Fordi man ikke kan præcisere eller påpege det mindste. Det er så dumt,
> som at kalde en person, der har forfattet henved 100 - 120 A-4 sider

Tro mig - jeg vil meget gerne præcisere det. Faktisk klør det i fingrene
for at afsløre dig som den du i virkeligheden er.

Men almindelig pli afholder mig fra det. Hvis man blot er nogenlunde
middelmådigt begavet, offentliggør man ikke andres navne og adresser -
og det der er værre - i en Usenet gruppe. Men jeg ligger inde med
oplysninger, der ville være belastende hvis de slap ud - for nu at sige
det pænt. Det kan du så tro på eller lade være - det er mig fuldstændig
ligegyldigt.

Enhver kan jo finde oplysningerne. Det tager kun 5 minutter. Det er bare
et spørgsmål om, at følge dine spor ;)

Fra : Patruljen

Dato : 23-03-11 18:21

On 23 Mar., 20:45, Lars Poulsen <buzzem...@gmail.com> wrote:

> Tro mig - jeg vil meget gerne pr cisere det. Faktisk kl r det i fingrene
> for at afsl re dig som den du i virkeligheden er.

Afsløre mig som den jeg ivirkeligheden er :)
Vor herre bevars - sikke en gang vrøvl.

> Men almindelig pli afholder mig fra det. Hvis man blot er nogenlunde
> middelm digt begavet, offentligg r man ikke andres navne og adresser -
> og det der er v rre - i en Usenet gruppe.

Du kan endnu ikke huske, hvad du skrev?
Hvad med at du måske bevægede dig tilbage i tråden og læste det igen.

> Men jeg ligger inde med
> oplysninger, der ville v re belastende hvis de slap ud - for nu at sige
> det p nt. Det kan du s tro p eller lade v re - det er mig fuldst ndig
> ligegyldigt.

Du bliver bare ved - og jeg må tilstå, at jeg finder dig ganske
usmagelig.

> Enhver kan jo finde oplysningerne. Det tager kun 5 minutter. Det er bare
> et sp rgsm l om, at f lge dine spor ;)

Ja, ja. Det er godt med dig.

Fra : tkruse

Dato : 23-03-11 20:22

On 24 Mar., 01:21, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> Hvad med at du måske bevægede dig tilbage i tråden og læste det igen.

> Du bliver bare ved - og jeg må tilstå, at jeg finder dig ganske

Love is the Fire
http://www.youtube.com/watch?v=Ek_goR3yDQw