Racisterne i Adventist-kirken.
Fra : Patruljen

Dato : 17-03-11 08:47

Der er ikke noget at sige til at Andreas Falck er endt op i at have
knald i låget med den slags guruer han bekender sig til.

Jødehaderen - Luther, som opfordrede til at lemlæste jøder og brænde
synagoerne af kan ikke gøre det. Næe nej - Syge racister der omtaler
andre racer somom de er blandinger mellem mennesker og dyr. For
derefter at proklamere at de har deres modbydelige tanker fra Gud?

Det er lige guf - fordi intet er for lavt.

»Alle de af Gud skabte arter blev bevaret i arken. De sammenblandede
arter, der ikke var skabt af Gud, men som derimod var resultatet af
krydsninger, blev udslettet af syndfloden. Siden syndfloden har der
været sammenblandinger af mennesker og dyr, hvilket kan ses i den
nærmest endeløse mangfoldighed af dyr og i visse menneskeracer.«

Det er så den skabelsesteori, som Andreas Falck holder så meget af.
Dyr krydsede sig med mennesker og vupti - der stod en neger.

Fra : Andreas Falck

Dato : 17-03-11 15:55

Patruljen skrev i

> [...]
>
> Det er så den skabelsesteori, som Andreas Falck holder så meget af.
> Dyr krydsede sig med mennesker og vupti - der stod en neger.

Igen er det tydeligt at se at Niels Bruun aka @ aka Patruljen og hvad han nu
ellers måtte finde på at kalde sig, er fyldt med løgn og forvanskninger.

Det citat han kommer med er i al fald hverken noget jeg tror eller noget jeg
har skrevet.

Og da han ikke er kommet med en kildehenvisning er det sikkert noget han
selv har opdigtet i hans tilstand af momentan trang til at urinere i
brevsprækker.

Fra : Dybbøl

Dato : 17-03-11 17:22

Den 17-03-2011 15:55, Andreas Falck skrev:
> [...]
>
> Og da han ikke er kommet med en kildehenvisning er det sikkert noget han
> selv har opdigtet i hans tilstand af momentan trang til at urinere i

Jamen, manden er total idiot!! Ignorer ham - svar ikke på han
tåbeligheder, Andreas! Hvis ingen gider svare ham dør han ud!

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 17-03-11 17:52

"Dybbøl" <dybboel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Det er jo en ren gyser, man kommer til at tænke på en vis person fra
dk.politik

> Jamen, manden er total idiot!! Ignorer ham - svar ikke på han
> tåbeligheder, Andreas! Hvis ingen gider svare ham dør han ud!

Du skal nok være meget tålmodig hvis du vil vente på det. Jamen jeg skal da
med glæde svare på Patruljens vegne dersom han en dag skulle gå i ophør.

Fra : Andreas Falck

Dato : 18-03-11 15:48

Dybbøl skrev i

> Jamen, manden er total idiot!! Ignorer ham - svar ikke på han
> tåbeligheder, Andreas! Hvis ingen gider svare ham dør han ud!

Du har så evig ret - men det sker ind imellem at jeg lader mig friste

--
Med venlig hilsen Andreas Falck
http://bibeltro.dk/ + *DebatForum*

Fra : Patruljen

Dato : 17-03-11 09:20

On 17 Mar., 15:55, "Andreas Falck" <dewn...@dewnull.dk> wrote:
> [...]
>
> Og da han ikke er kommet med en kildehenvisning er det sikkert noget han
> selv har opdigtet i hans tilstand af momentan trang til at urinere i

Nå - ja. Du kender ikke skabelsesberetningernes indbyrdes
uoverensstemmelser. Så man kan vel ikke forlange, at du kender din
sekts guru?

Men så lærte du også lidt om Adventisterne idag. Ellen G. White mente
at dyr og mennesker havde parret sig og dermed kom hottentot-negeren
og indianerne. Gud havde nemlig selv fortalt hende hvordan tingene
hængte sammen -

[...]
Ellen G. White (1945), s. 75.

RacismMany critics believe that Ellen White also wrote racist (and
biologically inaccurate) statements in her book "Spiritual Gifts."

"Every species of animal which God had created were preserved in the
ark. The confused species which God did not create, which were the
result of amalgamation, were destroyed by the flood. Since the flood
there has been amalgamation of man and beast, as may be seen in the
almost endless varieties of species of animals, and in certain races
of men."[13]

This criticism is compounded by a defense of her statements which was
published 8 years later by church leader and personal friend of Ellen
White, Uriah Smith, in which the latter inferred that this
"amalgamation" produced certain "lesser" races which he claimed were
difficult to differentiate from animals:

"Now we have ever supposed that anybody that was called a man, was
considered a human being. The vision speaks of all these classes as
races of men; yet in the face of this plain declaration, they
foolishly assert that the visions teach that some men are not human
beings! But does any one deny the general statement contained in the
extract given above? They do not. If they did, they could easily be
silenced by a reference to such cases as the wild Bushmen of Africa,
some tribes of the Hottentots, and perhaps the Digger Indians of our
own country.. Moreover, naturalists affirm that the line of
demarkation between the human and animal races is lost in confusion.
It is impossible, as they affirm, to tell just where the human ends
and the animal begins."[14] http://en.wikipedia.org/wiki/Criticism_of_Ellen_G._White#Racism

Fra : Andreas Falck

Dato : 18-03-11 21:12

Patruljen skrev i

> [...]
> demarkation between the human and animal races is lost in confusion.
> It is impossible, as they affirm, to tell just where the human ends

Og igen ser vi hvordan Patrulje-fjolset quotefucker og gør forsøg på at
fordreje og forvanske.

Det skyldes nok at han ikke rigtig har tilstrækkelige evner hverken til at
læse eller til at forstå den engelske tekst.

Jeg kan kun opfordre alle til at læse hele artiklen hos wikipedia, for det
giver et temmeligt anderledes indtryk end det den mentalt forvirrede
Patruljen forsøger at efterlade via citatfuskeri.

Han opfører sig typisk som de værste og mest fanatiske Jehovas Vidner - man
lyver gerne og fordrejer gerne og manipulerer med data og fakta. Og samtidig
beskylder sådanne andre for at gøre netop hvad de selv gør.

Men Patruljen er nu trods alt den eneste Jehovas Vidner jeg har oplevet der
har trang til at urinere i folks brevsprækker.

Fra : Andreas Falck

Dato : 18-03-11 21:18

Patruljen skrev i

> [...]
> været sammenblandinger af mennesker og dyr, hvilket kan ses i den
> nærmest endeløse mangfoldighed af dyr og i visse menneskeracer.«

Igen her et helt tydeligt eksempel på hvordan han bevidst fejloversætter for
at kunne forvrænge og fordreje hvad der blev skrevet.

Men sådan er han jo, den gale Patrulje med hang til at urinere i folks
brevsprækker.

Fra : tkruse

Dato : 17-03-11 15:24

On 17 Mar., 15:47, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:
> [...]
>
> Det er så den skabelsesteori, som Andreas Falck holder så meget af.
> Dyr krydsede sig med mennesker og vupti - der stod en neger.

Jødehaderen - Luther ,,det handler heldigvis ikke om vad Luther mener
patruljen har en god side og en ond side
lær at dyrke den gode side
kom med gode råd,,,kan den gode side hele den onde side
kan den lette side af dig selv overvinde det tunge og gå på vandet
kan du få kontakt med kærligheden i dig selv og dele ud af det
næææeee det kan du ikke,,for du ved ikke hvordan
men snage i skidt,,det kan du
og har det et navn du kan få øje på
såååee kan patruljen skrive
den lave har brug for et højt navn
for at kunne skrive lave ting om det lave ved det høje
og det er højt i den lave patruljes øjne

Fra : Patruljen

Dato : 18-03-11 11:07

On 18 Mar., 15:47, "Andreas Falck" <dewn...@dewnull.dk> wrote:
> Dybb l skrev inews:4d82352e$0$36574$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Du har s evig ret - men det sker ind imellem at jeg lader mig friste

Skrid af helvede til - Fister. Jeg ville meget gerne være fri for dine
løgne og tilsvinninger. Så hvis du kan holde den del, er det fint.

Fra : Patruljen

Dato : 18-03-11 14:40

On 18 Mar., 21:12, "Andreas Falck" <dewn...@dewnull.dk> wrote:
> Patruljen skrev inews:f8bac40a-67a5-4703-9310-f8206c82f70d@d28g2000yqf.googlegroups.com

> Og igen ser vi hvordan Patrulje-fjolset quotefucker og g r fors g p at
> fordreje og forvanske.

http://ordnet.dk/ods/ordbog?aselect=Citatfusk&query=Citer

Det er vanskeligt at citatfuske, når jeg citerer afsnittet i sin
helhed. Endnu en løgnagtig anklage fra den racistiske & gale adventist-
fanatiker.

> Det skyldes nok at han ikke rigtig har tilstr kkelige evner hverken til at
> l se eller til at forst den engelske tekst.

Jeg kan sagtens læse den engelske tekst. Den 2.løgnagtige anklage fra
racistiske & gale adventist-fanatiker.

> Jeg kan kun opfordre alle til at l se hele artiklen hos wikipedia, for det
> giver et temmeligt anderledes indtryk end det den mentalt forvirrede
> Patruljen fors ger at efterlade via citatfuskeri.

Og den første løgnagtige anklage fra den racistiske & gale adventist-
fanatiker gentages tilsat en 3. Jeg er ikke mentalt forvirret, men ved
præcist hvad jeg foretager mig.

Adventist-kulten bekender sig til en kvinde, der hævdede at få
åbenbaringer fra Gud, som fortalte hende, at beast´s og mennesker
parrede sig, hvad man, ifølge hende, kan se på visse menneske-racer.
Og det er nok ikke den race som damen selv tilhørte - nemlig den
hvide?

> Han opf rer sig typisk som de v rste og mest fanatiske Jehovas Vidner - man
> lyver gerne og fordrejer gerne og manipulerer med data og fakta. Og samtidig
> beskylder s danne andre for at g re netop hvad de selv g r.

Løgn nr.4. Jeg er ikke og har aldrig været et Jehovas vidne.

> Men Patruljen er nu trods alt den eneste Jehovas Vidner jeg har oplevet der
> har trang til at urinere i folks brevspr kker.

Løgn nr. 4 gentages og der fremsættes en ny. Jeg har ikke trang til at
urinere i folks brevkasser. Men i den racistiske og gale løgner -
Andreas Falcks brevkasse. Det er ikke - folks.

Fra : Andreas Falck

Dato : 18-03-11 21:58

Patruljen skrev i

> [...]
> parrede sig, hvad man, ifølge hende, kan se på visse menneske-racer.
> Og det er nok ikke den race som damen selv tilhørte - nemlig den

Igen en direkte løgn fra brevsprækkeurinerende Patrulje.

Opfordring:
De der vil kende hele sandheden om dette opfordres til at læse *HELE*
artiklen på wikipedia hvor disse fordrejninger klart bliver tilbagevist -
men den slags fakta er urinerende Patrulje jo helt klart slet ikke
interesseret i.

Men det vil jo nok være helt umuligt at formå Patruljeurinarius til bare en
enkelt gang at forholde sig sagligt til fakta.

Mange af de anklager der er blevet rettet mod Ellen White er blevet
tilbagevist grundigt:
http://www.whiteestate.org/issues/issues.asp
http://ellen-white.com/

Og denne artikel viser helt klart og tydeligt hvordan Patruljeurinariumet
forvansker og har lavet en direkte fejlagtig oversættelse:
http://willfults.com/ellen-white-amalgamation/

Fra : Patruljen

Dato : 18-03-11 14:46

On 18 Mar., 21:17, "Andreas Falck" <dewn...@dewnull.dk> wrote:
> Patruljen skrev inews:f8bac40a-67a5-4703-9310-f8206c82f70d@d28g2000yqf.googlegroups.com

> Igen her et helt tydeligt eksempel p hvordan han bevidst fejlovers tter for
> at kunne forvr nge og fordreje hvad der blev skrevet.

Løgn igen. Jeg fejloversætter ikke bevidst. Jeg oversætter slet ikke -
Citatet er hentet her: http://skeptica.dk/artikler/?p=424

> Men s dan er han jo, den gale Patrulje med hang til at urinere i folks
> brevspr kker.

Løgn endnu engang. Jeg har ikke hang til at urinere i folks
brevsprækker. Men jeg kunne godt tænke mig at hælde 35 liter urin fra
tævehunde i løbetid ind gennem den racistiske og gale adventist-
fanatikers brevkasse. Sådan at han de næste 3 måneder også blev opsøgt
af stor-strintende hanhunde.

Det var ikke lang tid, jeg kunne få lov til at være i fred, hvad -
Andreas Falck. På 2 indlæg må du hælde 6-8 løgne ud over mig.
Men alle dine løgne forandrer ikke på, at du bekender dig til en
racistisk religion, hvor nogle mennesker-racer beskrives som
blandinger mellem mennesker og dyr.

Fra : Andreas Falck

Dato : 18-03-11 22:01

Patruljen skrev i

> Løgn igen. Jeg fejloversætter ikke bevidst. Jeg oversætter slet ikke -
> Citatet er hentet her: http://skeptica.dk/artikler/?p=424

Det bliver da ikke bedre af at du blot citerer en løgnagtig kilde - og det
endda uden at angive kildenagivelse.

Dermed har du gjort dig selv fuldt ud ansvarlig for den løgnagtige og
bevidst fejloversatte tekst.

Men du skyr jo ingen midler når du vil tilsvine andre der er uenig med dig.
Det har vi jo set masser af beviser på. Ja endda det at urinere i folks
brevsprækker vil du gerne gøre anvendelse af foruden at hælde dyreurin ind
til folk.

Der er nok ikke nogen der længere kan være i tvivl om hvor syg en person du
er.

Jeg er helt sikker på at der er mange troende kristne der beder for dig at
du må få det bedre og blie rask igen.

Fra : Patruljen

Dato : 18-03-11 18:31

On 18 Mar., 21:57, "Andreas Falck" <dewn...@dewnull.dk> wrote:
> [...]
> artiklen på wikipedia hvor disse fordrejninger klart bliver tilbagevist -
> men den slags fakta er urinerende Patrulje jo helt klart slet ikke

Du bekender dig til en kvinde, som idag ville få klistert en alvorlig
diagnose på sig for sådan at gå omkring og tale med Gud. Hendes
racistiske udtalelser kan jeg sørme godt forstå må kræve kilometer
lange bortforklaring.

Ja. Hun gik øjensynligt ikke ind for slaveri. Og ja. Kvinden mente at
Gud havde fortalt hende at nogle menneskeracer var kommet til verden
fordi dyr og mennesker havde parret sig.

Jeg går ud fra, at du godt ved, at det er en biologisk umulighed. Du
kan evt. prøve dig frem Andreas.

Og den slags vrøvl går du så rundt og tror på. Vor herre bevars - det
er ikke underligt, at du også kan tro at jorden er 6000 år gammel
osv.osv.

Du er en person som ikke generer dig det mindste for at hælde den ene
løgn ud om andre mennesker efter den anden. og som tilsviner alle
andre inklusive dine kristne kolleger, hvis du er i dårligt humør. Du
har intet at klage over overhovedet. Men det er så ikke så underligt ,
når man kikker lidt på den kult, som du bekender dig til. I kunne ikke
lige arrangere et lille kvikt masse-selvmord i stil med Jones Town,
sådan at ordentlige mennesker kunne få fred ?

Fra : Andreas Falck

Dato : 19-03-11 04:48

Patruljen skrev i

> Og ja. Kvinden mente at
> Gud havde fortalt hende at nogle menneskeracer var kommet til verden
> fordi dyr og mennesker havde parret sig.

Endnu engang viser den brevsprækkeurinerende Patrulje at han er fuld af
løgn.

Men det er jo ikke noget nyt. Han forstår ikke engelsk og kan ikke læse en
enkel tekst.

Han formår kun at citere fra fordrejende og hadefulde ateistsider for han
kan ikke selv formulere en mening og en holdning - altgså lige ud over det
urinerende stade han befinder sig på.

Fra : tkruse

Dato : 18-03-11 20:34

On 19 Mar., 01:31, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> lige arrangere et lille kvikt masse-selvmord i stil med Jones Town,
> sådan at ordentlige mennesker kunne få fred ?

hverken Adventist ,Kristne,muslimer ,Janu ,Jehovas
vidne,Budister ,Hinduer kan sige eller gøre sandheden
men de kan alligevel skabe nåden ånd
fordi deres hovedmål er at hente fra hjertet,,og give dig som mangler
men der vil alligevel altid være strid og disharmoni
men har du lært at hente fra hjertet,,så bliver disharmonien smuk
både for dem som siger sandheden og dem som siger løgnen ,,fordi de
ikke ved bedre
og dem som siger sandheden er ofte ikke velkomme hos værken
Adventist ,Kristne,muslimer ,Janu ,Jehovas vidne,Budister elle
Patruljen

Fra : Patruljen

Dato : 19-03-11 05:40

On 19 Mar., 04:48, "Andreas Falck" <dewn...@dewnull.dk> wrote:
> Patruljen skrev inews:a9a203cc-2dc6-406a-bdd2-f6a689c7bfbf@l18g2000yqm.googlegroups.com

> Endnu engang viser den brevsprækkeurinerende Patrulje at han er fuld af
> løgn.

Nå. Ok - så. Sammenblandingerne mellem mennesker og dyr skyldes måske
ikke parringer, men gensplejsning?

> Men det er jo ikke noget nyt. Han forstår ikke engelsk og kan ikke læse en
> enkel tekst.

Jo. Jeg forstår udmærket - engelsk. Det er der flere grunde til, men
dem får du ikke oplyst :)

> [...]

human and animal races is lost in confusion.
It is impossible, as they affirm, to tell just where the human ends

Det er måske adventisterne eller måske bare en af dem som din guru
Smith omtaler her ? Det ville måske forklare et og andet -

Fra : Patruljen

Dato : 19-03-11 10:57

On 18 Mar., 22:01, "Andreas Falck" <dewn...@dewnull.dk> wrote:
> Patruljen skrev inews:98fdce74-e547-495c-b8e3-4ad52381444c@r13g2000yqk.googlegroups.com

> Det bliver da ikke bedre af at du blot citerer en løgnagtig kilde - og det
> endda uden at angive kildenagivelse.

Det er vit ikke helt det samme at citere en kilde, som at oversætte et
citat. Vel - din lille åndsbølle.
Er den kristne angrebs-hund så ivrig efter at tilsvine at den ikke kan
holde styr på så banale forskelle?

Tag dig dog samme - fjols.