MS Windows
briani 27239
Erfaringer med Windows 7 SP1
Fra : Heine Svendsen

Dato : 14-03-11 08:37

Har nogen haft dårlige erfaringer med W7 SP1?
Jeg har endnu ikke opdateret, da jeg har dårlige erfaringer
med at være for tidligt ude.
Kan en SP fortrydes med systemgendannelse?

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Fra : Max

Dato : 14-03-11 09:27

Hej Heine

> Har nogen haft dårlige erfaringer med W7 SP1?

Ja, jeg har set/hørt om nogle stykker, der går opdateringen
helt i stå. For at komme vidre kan løsningen være at
geninstallere Win 7 eller reparation fra original disk.

> Kan en SP fortrydes med systemgendannelse?

Dem som jeg har set/hørt om kunne ikke køre gendannelse,
heller ikke i fejlsikker tilstand.

Men de fleste Win 7 maskiner jeg kender køre
SP1 ind uden problemer.

--
Mvh Max

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-03-11 11:06

Ja, opret manuelt et restore point inden du installerer SP1.
Kør eventuelt Microsofts fixit værktøj forinden der retter nogle
kendte problemer.
http://fixitcenter.support.microsoft.com/Portal/FindSolutions

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 14-03-11 11:20

> [...]
<hs@SletdettEindigo2.dk> wrote:

>Har nogen haft dårlige erfaringer med W7 SP1?
>Jeg har endnu ikke opdateret, da jeg har dårlige erfaringer

Jeg kører W7 Pro SP1 og har ikke oplevet problemer.

>Kan en SP fortrydes med systemgendannelse?

Det ved jeg ikke; men i min oversigt over Installerede opdateringer
(Kontrolpanel > Programmer og funktioner)
optræder Service Pack til Microsoft Windows (KB976932),
og man tilbydes at fjerne den på samme måde som andre installerede
programmer.

Microsofts beskrivelse af fremgangsmåden findes her:

http://windows.microsoft.com/en-US/windows7/uninstall-sp1

Vh Gert

Fra : Frank Andersen

Dato : 14-03-11 16:26

On Mon, 14 Mar 2011 08:37:16 +0100, Heine Svendsen
<hs@SletdettEindigo2.dk> wrote:

>Har nogen haft dårlige erfaringer med W7 SP1?

Jeg kunne efter opdatering ikke komme på netværket.
SP1 laver restorepunkt inden indstallation.
Jeg rullede tilbage og vil prøve igen, når jeg får tid.

>Jeg har endnu ikke opdateret, da jeg har dårlige erfaringer
>med at være for tidligt ude.
>Kan en SP fortrydes med systemgendannelse?

Mvh. Frank

--

Erstat '.inv' med '.dk'
Replace '.inv' with '.dk'