ingen adgang
Fra : Herbert Jensen

Dato : 13-03-11 16:31

Jeg undre mig over at jeg ikke kan se TOR Projektets hjemmeside.

http://www.torproject.org/

Jeg får Internet Explorer kan ikke vise websiden.

Er der nogle her der kan forklarer hvorfor man ikke kan tilgå denne side med
sikkerheds software.?

Jeg har prøvet at skrive IP i stedet for http://www.torproject.org/ men det
virker heller ikke...

Mvh

Herbert

Fra : Jesper Lund

Dato : 13-03-11 16:42

Herbert Jensen wrote:

> [...]
>
> Jeg får Internet Explorer kan ikke vise websiden.
>
> Er der nogle her der kan forklarer hvorfor man ikke kan tilgå denne side

Start med at checke med en anden browser. Det kan være et IE problem.
Måske hjælper det at tømme cachen på IE.

Det lyder ikke særligt plausibelt at det skulle være din
sikkerhedssoftware, medmindre du har aktiveret "proxy blokering" eller
lignende og TOR sites står på denne liste, men det er typisk noget som
kun virksomheder gør, og normalt vil der komme et HTTP svar med en
webside om hvorfor der er blokeret.

> Jeg har prøvet at skrive IP i stedet for http://www.torproject.org/ men
> det virker heller ikke...

Det vil ikke gøre nogen forskel.

--
Jesper Lund

Fra : Erik Olsen

Dato : 13-03-11 16:43

Herbert Jensen wrote:
> Jeg undre mig over at jeg ikke kan se TOR Projektets hjemmeside.
>
> http://www.torproject.org/
>
> Jeg får Internet Explorer kan ikke vise websiden.

Jeg kan godt se hjemmesiden (IE8).

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 13-03-11 17:45

Herbert Jensen skrev:

> Jeg undre mig over at jeg ikke kan se TOR Projektets hjemmeside.
>
> http://www.torproject.org/
>
> Jeg får Internet Explorer kan ikke vise websiden.

Hjælper det heller ikke hvis du bruger SSL?

· https://www.torproject.org/

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : cykelsmeden

Dato : 13-03-11 20:07

Den 13-03-2011 16:31, Herbert Jensen skrev:
> Jeg får Internet Explorer kan ikke vise websiden.
>
> Er der nogle her der kan forklarer hvorfor man ikke kan tilgå denne side med
> sikkerheds software.?
Fordi det er en Proxy, som de fleste sikkerhedspakker blokerer imod.
Du burde kunne undtage adressen i firewallen/browseren

//finn

Fra : Herbert Jensen

Dato : 13-03-11 21:34

> Fordi det er en Proxy, som de fleste sikkerhedspakker blokerer imod.
> Du burde kunne undtage adressen i firewallen/browseren
>
> //finn

Jeg har prøver at tilføje den til steder der er tillid til i IE8 men det
hjælper ikke, hverken med
http eller https. Det gælder på min private pc og 2 forskellige maskiner på
arbejdet.
Men kan i se siden uden at gøre noget specielt.?

Fra : /John

Dato : 13-03-11 21:42

"Herbert Jensen" <Herbert.Jensen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> kan i se siden uden at gøre noget specielt.?

Ja, jeg kan.

John

Fra : Max

Dato : 13-03-11 21:48

Hej Herbert

> Men kan i se siden uden at gøre noget specielt.?

Ingen problem med XP og IE8 her.

Max

Fra : Erik Olsen

Dato : 14-03-11 09:10

Herbert Jensen wrote:

> Men kan i se siden uden at gøre noget specielt.?

Ja, Windows Vista og IE8.

Fra : Viktor Andersen

Dato : 14-03-11 21:03

Ja uden problemer Windows 7 og IE8

Viktor

Fra : cykelsmeden

Dato : 15-03-11 09:30

Den 14-03-2011 21:02, Viktor Andersen skrev:

> [...]
> på arbejdet.
> Men kan i se siden uden at gøre noget specielt.?
Med mit sikkerhedsfilter får jeg at vide at siden er blokeret fordi det
er en proxy.

Uden mit filter får jeg at vide at serveren er busy!

//finn

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 13-03-11 23:51

Herbert Jensen skrev:

> Men kan i se [https://www.torproject.org/] uden at gøre noget specielt.?

Ja, ingen problemer.

Se om du evt. kan nå siden gennem https://ctunnel.com/ og omegn.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-03-11 22:23

"Herbert Jensen" <Herbert.Jensen@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg får Internet Explorer kan ikke vise websiden.

Virker fint her både i IE og Chrome.

Har du prøvet igen senere - du kan jo være rendt i en midlertidg fejl på
hjemmesiden.

Jan