ASUS P5VDC-MX BIOS opdatering?
Fra : Fynbo

Dato : 11-03-11 20:11

Hej.

Så tror jeg det er sket med mit brædt.

Jeg kørte med en P4 3.0 GHZ og ville opdaterer BIOS til nyeste ver.0810.

Bootede op og fik flashed BIOS og den meldte alt ok indtil den bad om
genstart.

Nu duer ingenting mere.. Ingen bip, ingen billede på skærm. Der er lys i
dioden på brædtet
og blæser til CPU kører og det er alt.

Er det til at smide ud nu eller er der noget der kan redde det?

Anyone?

Fynbo

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-11 23:52

"Fynbo" skrev i meddelelsen news:Seidncl1yuwu7ufQRVn_vwA@giganews.com...

[...]

Kig i din manual til bundkortet på side 35 hvordan du gør!
1.9 Clear RTC RAM (CLRTC)

/Bent

Fra : Fynbo

Dato : 12-03-11 07:33

"Bent Eriksen" <bbe[AT]tdcadsl[DOT]dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Anyone?
>
> Fynbo
>
> Kig i din manual til bundkortet på side 35 hvordan du gør!

Tak.

Fynbo