Windows Live Mail fejl
Fra : BOX

Dato : 10-03-11 10:27

Dette har jeg ikke prøvet før.

Jeg bruger Microsoft Windows Live Mail og det har kørt perfekt, men i går da
jeg starte det op
meddeler det at er holdt op med at fungere " Et problem var skyl i, at
programmet holdt op med
at fungere korrekt. Windows lukker programmet og giver dig besked, hvis der
findes en løsning."

Jeg har opdateret, det hjalp ikke, jeg har kørt diverse skidtprogrammer, for
at se om der var kommet noget skidt ind.

Jeg har genindstalleret Windows Vista og det hjalp heller ikke.

Hvad er det, der lige kan gøre at det ikke virker.

Jeg håber der er nogen der har et godt råd.

Pft.
BOX

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 10-03-11 11:20

BOX kom med følgende:
> Jeg håber der er nogen der har et godt råd.

Hæ hæ ;) - brug Mozilla Firefox:

http://www.mozilla-europe.org/da/firefox/

til mails samt MesNews:

http://lexinfo.dk/MesNews/

til news; dét kører bare :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : CK®

Dato : 10-03-11 18:50

Den 10-03-2011 11:19, Hans Paulin (6310) skrev:
> BOX kom med følgende:
>
> Hæ hæ ;) - brug Mozilla Firefox:
>
> http://www.mozilla-europe.org/da/firefox/
>
> til mails

Øh... Firefox til mail?

aHEM!

Claus

Fra : Martin Ploug

Dato : 10-03-11 19:36

Postbox fra http://www.postbox-inc.com/ kan også anbefales.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 10-03-11 21:31

On Thu, 10 Mar 2011 18:50:07 +0100, CK® wrote:

> Øh... Firefox til mail?
>
> aHEM!

Kan jeg undskylde mig med lidt febervildelse!? :)

Det var selvfølgelig Thunderbird jeg mente :) :

http://mozilladanmark.dk/produkter/thunderbird/ :)

Fra : BOX

Dato : 12-03-11 17:55

"BOX" <bjarnebo@danbbs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad er det, der lige kan gøre at det ikke virker.
>
> Jeg håber der er nogen der har et godt råd.

For at gøre det hele mere forsviret og jeg var ved at give op, så gik jeg i
stifinder ind til det fysiske program og taste enter, og hvad skete der,
det gik i gang, godt nok skulle jeg sætte det op igen, men det var det
mindste.

Har det været nogle pointer variabler, der har stået forkert på de ikoner
som ligger på skrivebordet ?

Hilsen
BOX