MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Prøver igen - Får følgende fejl:
Fra : Jesper Christopherse~

Dato : 09-03-11 21:18

Hej.

Kører Win 7 på en bærbar Dell - og efter opdatering af deres backup
program får jeg nu ovenstående fejlmeddelelse ved opstart. ( Tjenesten.
Tjenesten brugerprofil blev ikke logget på)

Desværre ligger der INGEN tidligere gendannelsestidspunkter, hvorfor jeg
ikke kan genoprette maskinen umiddelbart i fejlsikret tilstand. Gætter
på, at de tidligere genoprettelsestidspunkter er blevet slettet i
forbindelse med nævnte opdatering (ikke særligt smart opdatering).

Kan jeg overhovedet redde maskinen - eller er jeg nødt til at starte
helt forfra?

Skal bruge maskinen meget snart, så håber jo på en nem løsning...men
frygter det værste.

mvh

Jesper

Fra : Carl Drud

Dato : 09-03-11 21:34

http://support.microsoft.com/kb/947215

--
Carl

Fra : Jesper Christopherse~

Dato : 09-03-11 22:41

Den 09-03-2011 21:34, Carl Drud skrev:

> http://support.microsoft.com/kb/947215

Hej Carl.

MANGE TAK - det er sørme lykkedes mig at får maskinen til at virke
igen...herligt.

Har aldrig rodet med sådan noget før og aner reelt ikke, hvad jeg har
rettet - men fulgte blot anvisningen nøje...og det virkede.

mvh

Jesper.