Kopiere Outlook kalender
Fra : Tove

Dato : 07-03-11 09:23

Jeg har fåen en ny pc og vil megagerne ha min Outlook kalender fra den gamle
pc lagt over på den.
Men hvordan gør jeg det - hvis det overhovedet kan lade sig gøre ?
Jeg har kigget under Programmer/MS Office 2003 på den nye pc, men der ligger
Outlook ikke, så hvordan mon jeg finder den et eller andet sted ?

Mvh Tove

Fra : Max

Dato : 07-03-11 10:00

Hej Tove

> Men hvordan gør jeg det - hvis det overhovedet kan lade sig gøre ?

Du har jo fået svaret

> - men bortset fra det, så gemmer Outlook "alt" f.x mail,
> kontaktpersoner,
> kalender m.v. i filen Outlook.pst som du bare kan kopiere over til den
> nye
> PC, så får du det hele med - men spørg evt i en relevant gruppe, hvis
> der
> er problemer med det.

> Jeg har kigget under Programmer/MS Office 2003 på den nye pc, men der
> ligger Outlook ikke, så hvordan mon jeg finder den et eller andet
> sted ?

Søg efter den .pst fil, men vær opmærksom på at den er skjult.

--
Mvh Max

Fra : Tove

Dato : 07-03-11 13:03

> Hej Tove

> Du har jo fået svaret

Ja det har jeg, så jeg formulerede desværre mit spørgsmål forkert her (tog
jo blot en kopi og tilføjede noget mere )

> Søg efter den .pst fil, men vær opmærksom på at den er skjult.

Jeg har fundet pst-filen, men jeg har bare ikke selve Outlook-programmet i
min Office-pakke, så nu er det programmet, jeg søger efter ?

Mvh Tove

Fra : Kent

Dato : 07-03-11 11:59

Tove:
> [...]
> Jeg har kigget under Programmer/MS Office 2003 på den nye pc, men der ligger
> Outlook ikke, så hvordan mon jeg finder den et eller andet sted ?

Du kan overvej at få en Hotmail-live konto. Indstaller OutlookConnector
(fra Microsofts hjemmeside). Dine kaldender, kontakter osv. vil blive
synkroniseret fra den gamle Pc over i Hotmail-live og du kan så gøre
det samme på den nye Pc.

Ønsker du så ikke at gøre brug af Hotmail-kontoen fremover, så
afinstallere du OutlookConnector på begge maskiner og lukker kontoen
igen. Alt dette bør ikke tage mere end en time.

--

Kent

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-03-11 18:52

"Tove" <tovesegenmail@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Jeg har kigget under Programmer/MS Office 2003 på den nye pc, men der
> ligger Outlook ikke, så hvordan mon jeg finder den et eller andet sted
> ?

Hvis du har en Office uden Outlook - det findes - så er der ikke så
meget, at gøre - du kan ikke bare kopiere den over fra en anden
Windows - den skal installeres fra CD'en.

Så du må købe en ny Office med Outlook - det kan tit findes til en
billig penge på f.x. Qxl og lign.

Jeg har også set "løse" Outlook til salg, men om det stadig er muligt,
at få en til 2003 ved jeg ikke.

Jan

Fra : Kent

Dato : 07-03-11 20:27

Jan Vestergaard kom med denne ide:

> [...]
> penge på f.x. Qxl og lign.
>
> Jeg har også set "løse" Outlook til salg, men om det stadig er muligt, at få

Den del havde jeg overset. Outlook er vel desværre det program, som gør
Officepakken dyr. Et alternativ er så light-udgaven Windows Live Mail,
som kalenderfunktioner, kontakter osv. Gratis og måske nok til Tove.

--

Kent