Hjælp til tydning
Fra : leifp

Dato : 07-03-11 00:46

Jeg kan simpelthen ikke få noget fornuftigt ud af forældre og faddere i

Svendborg/Sunds/Svendborg, Vor Frue/1835-1847/opslag 61/Nr. 6

på forhånd tak - leif

Fra : Henning Christensen

Dato : 10-03-11 19:29

Er der slet ingen, der har svaret på denne bøn?
Hvis det er tilfældet, vil jeg da gerne gøre det; men kun hvis!!!

Mvh.
Henning

Fra : Flemming Aasklint

Dato : 10-03-11 22:48

Den 10-03-2011 19:28, Henning Christensen skrev:
> [...]
>
> Jeg kan simpelthen ikke få noget fornuftigt ud af forældre og faddere i
>
> Svendborg/Sunds/Svendborg, Vor Frue/1835-1847/opslag 61/Nr. 6

Hej

Jeg vil da godt komme med et bud.

1846 d. 10 Febr.
født
Jens Hansen
Hjemmedøbt d. 11 marts 1846
af Sognepræsten og i Kirken den
12. juli S.A.

Hans Rasmussen/Meistrup?/
Dagleier hos Slagter Christian
Andersen og Hustru Caroline
Larsdatter

Faderen staaer i Landrullen

Johanne Madsd./: Dagleier Svend Hansens
Hustru her af Sognet:/ og Johanne Danielsd.
af Ø.Skjerninge Hospital, Slagter Christian
Andersen og Dagleier Svend Hansen, Begge her
af Sognet,samt Huusmd. Jens Rasmussen af
Brudager

Flemming Aasklint

Fra : Henning Christensen

Dato : 11-03-11 18:57