Hente data fra et regneark til et andet?
Fra : Jakob Munck

Dato : 06-03-11 10:14

Det går fremad med mine studier af Excell 2010, men jeg har endnu ikke
fundet en metode til at hende data fra et regneark (Ark1) til et andet
(Ark2). Det har jeg brug for når jeg skal vise en grafisk udregning i et
skærmbillede (regneark), hvor data hentes fra et andet regneark, men dog i
den samme fil.

Kan det lade sig gøre? Hvordan?

Jeg takker på forhånd for hjælpen.

v.h.
Jakob

Fra : emjeppesen

Dato : 06-03-11 10:51

Jakob Munck skrev:

>Hvordan?

Stil dig i det ark og i det felt, som referencen skal stå i og tast =
Gå til det ark, hvor referencen skal hentes fra og stil dig i det
aktuelle felt og tast enter
Nu ryger du tilbage til dit lighedstegn.
Hilsen emj

Fra : Jakob Munck

Dato : 06-03-11 20:00

>Stil dig i det ark og i det felt, som referencen skal stå i og tast =
>Gå til det ark, hvor referencen skal hentes fra og stil dig i det
>aktuelle felt og tast enter
>Nu ryger du tilbage til dit lighedstegn.

Jeg takker endnu en gang.

v.h.
Jakob