MS Windows
briani 27239
Program til brænding af cd og dvd
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-03-11 11:42

Hej alle

Findes der et godt og gratis brænderprogram der virker under
Windows 7? De to jeg har til XP, dur ikke.

--
Bertel

Fra : /John

Dato : 02-03-11 11:54

"Bertel Lund Hansen" <splitteminebramsejl@lundhansen.dk> skrev i en
meddelelse

> Findes der et godt og gratis brænderprogram der virker under
> Windows 7?

Min bedre halvdel står for hjemmebrænderiet her i huset, og hun anbefaler
følgende brænder:

"The Ashampoo Burning Studio 6 FREE keeps all the advantages of its
predecessor and adds multi-disc file backup, an integrated audio CD ripper
and further improved support for the exciting new Blu-ray format":

http://www.ashampoo.com/en/eur/pin/0710/Offline/Ashampoo-Burning-Studio-6

John

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-03-11 16:04

/John skrev:

> Min bedre halvdel står for hjemmebrænderiet her i huset, og hun anbefaler
> følgende brænder:

> "The Ashampoo Burning Studio 6 FREE

Mange tak. Lille program, ingen rod med registrering, og enkel
funktion. Det kunne ikke være bedre.

--
Bertel

Fra : /John

Dato : 02-03-11 22:35

"Bertel Lund Hansen" <splitteminebramsejl@lundhansen.dk> skrev i en
meddelelse

> Mange tak.

Velbekomme!

> Lille program, ingen rod med registrering, og enkel
> funktion. Det kunne ikke være bedre.

Glimrende; tak for tilbagemelding :)

(Programmet er oven i købet multi-lingual, incl dansk)

John

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 02-03-11 12:21

On Wed, 2 Mar 2011 11:41:46 +0100, Bertel Lund Hansen
<splitteminebramsejl@lundhansen.dk> wrote:

>Hej alle
>
>Findes der et godt og gratis brænderprogram der virker under
>Windows 7? De to jeg har til XP, dur ikke.
Er det ikke indbygget i W7 ligesom i XP ?

/Hans

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-03-11 18:08

Hans Kjaergaard skrev:

> Er det ikke indbygget i W7 ligesom i XP ?

Mig bekendt kan man kun brænde filer med den indbyggede funktion.
Jeg har prøvet at kopiere en film-dvd på den måde med et ynkeligt
resultat.

--
Bertel

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-03-11 12:53

Det er formentlig fordi den er kopibeskyttet. Prøv at kikke på deCSS
eller anyDVD til den slags.

Regards Jens Peter Karlsen.

On Wed, 2 Mar 2011 18:07:53 +0100, Bertel Lund Hansen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-03-11 17:45

Jens Peter Karlsen skrev:

> Det er formentlig fordi den er kopibeskyttet.

Nej, det var min egen båndoptagelse fra tv som jeg fik en bekendt
til at brænde på en cd. Jeg har kun prøvet det med XP.

--
Bertel

Fra : Erik Helmer Nielsen

Dato : 02-03-11 13:01

On Wed, 2 Mar 2011 11:41:46 +0100, Bertel Lund Hansen
<splitteminebramsejl@lundhansen.dk> wrote:
>Findes der et godt og gratis brænderprogram der virker under
>Windows 7? De to jeg har til XP, dur ikke.

Ja, http://www.imgburn.com/

ehn

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-03-11 14:23

Erik Helmer Nielsen skrev:

>Ja, http://www.imgburn.com/

http://www.portablefreeware.com/index.php?q=imgburn står der hvordan
den gøres "portable" (vist lige efter Bertels temperement)

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 02-03-11 23:21

Den 02-03-2011 13:00, Erik Helmer Nielsen skrev:

> Ja, http://www.imgburn.com/

Jeg bruger ImgBurn jeg lejlighedsvis uden problemer.
God brugergrænseflade.
http://www.imgburn.com/

--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : KE Kofod / 7100 Vejl~

Dato : 02-03-11 17:21

> Hej alle
>
> Findes der et godt og gratis brænderprogram der virker under
> Windows 7? De to jeg har til XP, dur ikke.

CDBurnerXP
Det er lige den du mangler.
/KE.

Fra : Max

Dato : 02-03-11 17:23

Hej Bertel

> Findes der et godt og gratis brænderprogram der virker under
> Windows 7? De to jeg har til XP, dur ikke.

Har Windows ikke sit eget ?

Max

Fra : emjeppesen

Dato : 02-03-11 17:41

Max skrev:

>Har Windows ikke sit eget ?
Jo, jeg forstår heller ikke, hvad han vil med mere.

Hilsen emj

Fra : JL med ...

Dato : 04-03-11 19:34

"emjeppesen" skrev i meddelelsen

Max skrev:

>Har Windows ikke sit eget ?
Jo, jeg forstår heller ikke, hvad han vil med mere.

Hilsen emj

Jeg forstår nu godt hvad han vil med mere, for det har endnu ikke lykkes for
mig at lave en cd, med flere biblioteker.
Og hvor jeg selv kan bestemme hvordan filer skal lægge !
Vel og mærke hvis jeg barebruger Windows.

Mem man kunne vel oprette et biblotek, også oprette underbiblioteker, og
placere filer deri. Også brænde det bagefter...

Men de fleste brændeprogrammer tilbyder disse funktioner direkte i
programmet.

JL

Fra : IKJ

Dato : 03-03-11 21:14

"Bertel Lund Hansen" skrev i meddelelsen

Findes der et godt og gratis brænderprogram der virker under
Windows 7? De to jeg har til XP, dur ikke.

Prøv Nero Burn Lite 10 Den er gratis

http://www.nero.com/eng/downloads-nbl-free.php

IKJ

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-03-11 23:00

IKJ skrev:

> Prøv Nero Burn Lite 10 Den er gratis

Jeg siger tak for alle de tips jeg har fået. Selv om jeg straks
installerede det første forslag, kikker jeg nok også på et par af
de andre.

--
Bertel