Så er den gal igen
Fra : leifp

Dato : 02-03-11 01:45

Aarhus/Ning/Tiset/1837-1852/opslag 92/No. 6

Forældrene: *** og Huusmand Jens Nielsen Malling og Hustru Karen Jensdatter
ved Raunholt Skov?

Fadderne: Her er jeg helt på Herrens Mark. Jeg prøver:
Baaren af C***mand Poul Rasmussens? Kone på Ingstrup Mark. De øvrige faddere
var Huusmand Rasmus *** *** og S*** Jernsen? af Høballe, *** Gaardmand Søren
Jensen af *** tilligemed *** *** ***

på forhånd tak - leif

Fra : Arne Nielsen

Dato : 02-03-11 08:34

Den 02-03-2011 01:45, leifp skrev:
> [...]
> faddere var Huusmand Rasmus *** *** og S*** Jernsen? af Høballe, ***
> Gaardmand Søren Jensen af *** tilligemed *** *** ***

Forældrene: Væver og Huusmand Jens Nielsen Malling og Hustru Karen
Jensdatter ved Raunholt Skov.

Fadderne: Baaren af Boelsmand Poul Rasmussens Kone på Ingerslev Mark. De
øvrige faddere vare Huusmændene Rasmus Sørensen i Astrup og Søren Jensen
af Høiballe, samt Gaardmand Søren Jensen af Edslev tillige med
Sidstnævntes Hustrue.

Venlig hilsen
Arne

--