MS Windows
briani 27239
Program til disk cloning
Fra : Erik Poulsen

Dato : 01-03-11 17:10

Hejsa

Hvad vil i anbefale af software til cloning af min window 7 SSD disk?
Den er desværre købt for lille. Jeg jeg skal have sat en større i.

Er der nogle ting jeg skal tage forbehold for?

På forhånd tak
ERik

Fra : Henning Larsen

Dato : 01-03-11 18:59

"Erik Poulsen" <egpnews@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er desværre købt for lille. Jeg jeg skal have sat en større i.
>
> Er der nogle ting jeg skal tage forbehold for?

Du kan prøve Clone-Maxx, som du kan finde her:

http://pcinspector.de/Default.htm?language=1

Programmet er gratis og kan køre fra en boot-cd. Dvs. du skal downloade
iso-filen og brænde den på en cd.

Jeg har ikke selv prøvet programmet.

Henning

Fra : Ole C

Dato : 01-03-11 20:22

Erik Poulsen skrev blandt andet:

> [...]
> Den er desværre købt for lille. Jeg jeg skal have sat en større i.
>
> Er der nogle ting jeg skal tage forbehold for?

Nogle stykker her:
http://www.easeus.com/disk-copy/
http://clonezilla.org/
http://www.macrium.com/reflectfree.asp

Der er mange flere af den slags (gratis) programmer på nettet.....

--
vh
Ole C