Outlook Expres 6 til Outlook, Hjælp!Hejsa
Fra : Erik Poulsen

Dato : 23-02-11 18:56

Hejsa
Jeg har netop installeret Windows 7 på en ekstra pation. Hvordan få jeg
flyttet mine mails og adresse list fra min gamle Outlook Express til
min nye
Outlook?
Jeg har rodet lidt med det uden held og det jeg har fundet på google
kun
gjort mig mere forvirret....
Microsoft henviser til:
http://office.microsoft.com/da-dk/outlook-help/importere-dine-meddelelser-eller-din-konto-fra-outlook-express-til-outlook-HA010079919.aspx
Jeg skal vel så bruge punktet:
Når Outlook og Outlook Express er installerede på forskellige
computere.
I pkt.7. Stå der så "7. På den computer, hvor Outlook er installeret,
åbner du Outlook Express." det kan jeg jo ikke. Da der ikke er OE i
Win7.
Hvordan får jeg mine mails og adresse bog over i min nye Outlook?
På forhånd tak
Erik

Fra : Erik Olsen

Dato : 23-02-11 19:04

Erik Poulsen wrote:

> [...]
> I pkt.7. Stå der så "7. På den computer, hvor Outlook er installeret,
> åbner du Outlook Express." det kan jeg jo ikke. Da der ikke er OE i

Jeg tror der er en fejl i teksten. Formentlig menes der: "7.På den
computer, hvor Outlook Express er installeret, åbner du Outlook Express.
" Det passer bedst i konteksten.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Erik Poulsen

Dato : 23-02-11 19:14

Erik Olsen skrev:
> Jeg tror der er en fejl i teksten. Formentlig menes der: "7.På den computer,
> hvor Outlook Express er installeret, åbner du Outlook Express. " Det passer
> bedst i konteksten.

Det forkommer mig dog stadigvæk noget indviklet

/Erik

Fra : Erik Olsen

Dato : 23-02-11 19:27

Erik Poulsen wrote:

> Det forkommer mig dog stadigvæk noget indviklet

Er der andet du ikke forstår, er du velkommen til at spørge igen.

Fra : Erik Poulsen

Dato : 23-02-11 19:33

Erik Olsen tastede følgende:

> Er der andet du ikke forstår, er du velkommen til at spørge igen.

Jeg forstå det stadigvæk ikke...

/Erik

Fra : Erik Olsen

Dato : 23-02-11 19:42

Erik Poulsen wrote:
> Erik Olsen tastede følgende:

> Jeg forstå det stadigvæk ikke...

Du er nødt til at være mere specifik i dine spørgsmål hvis du ønsker
brugbare svar.