Aeroflot - myter og realitet?
Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 23-02-11 08:27

Til Shanghai er Aeroflot langt billigst.
Familiemedlemmer er delvist utrygge.
Er der reelt noget at være utryg ved, og hvis ja, gælder det så:
komfort?
sikkerhed?
rettidighed/aflysninger?

Konkret er der tale om København -> Moskva -> Shanghai und zurück.

vh

Bjarne

Fra : ABJ

Dato : 23-02-11 09:40

"Bjarne S Nielsen" <bruger@eksempel.dk.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> sikkerhed?
> rettidighed/aflysninger?
>
> Konkret er der tale om København -> Moskva -> Shanghai und zurück.

Aeroflot flyver med moderne maskiner, hovedsagelig Airbus, servicen er efter
mine erfaringer væsentlig højere end hos SAS.

Prøv ar minimere ventetid i Moskva, lufthavnene er rædsomme.

Mvh. Aksel

Fra : Peter T.

Dato : 23-02-11 10:08

Den 23-02-2011 09:40, ABJ skrev:

> Prøv ar minimere ventetid i Moskva, lufthavnene er rædsomme.

Dårlig ide. Hvis man er i transit i mindre end 1 time i følge
billetten, så skal der ikke ske mange forskydninger i trafikken før man
mister en connection eller blot rejser videre uden bagage. Det er ikke
den sparede rejsetid værd.

--
Peter T.

Fra : ABJ

Dato : 23-02-11 11:38

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i meddelelsen

> [...]
> så skal der ikke ske mange forskydninger i trafikken før man mister en
> connection eller blot rejser videre uden bagage. Det er ikke den sparede

Korrekt, men man kommer ofte op på 7-8 timer, og det er ikke morsomt i nogen
af Moskvas lufthavne.

Aksel

Fra : Peter T.

Dato : 23-02-11 10:00

Den 23-02-2011 08:26, Bjarne S Nielsen skrev:
> Til Shanghai er Aeroflot langt billigst.
> Familiemedlemmer er delvist utrygge.

Det har de absolut ingen grund til at være!

> Er der reelt noget at være utryg ved, og hvis ja, gælder det så:
> komfort?

Komfort? Er I bange for at stolene rasler fra hinanden eller at den
serverede mad er så gammel, at den bider fingrene? :)

> sikkerhed?

Nej! Aeroflot skal ikke forveksles med andre tvivlsomme flyselskaber
med udtjente Tupolev-raketter, der flyver rundt og falder ned i Rusland.
Deres flåde er meget opdateret for at kunne leve op til internationale
krav om sikkerhed og Aeroflot har garanteret også fokus på dette pga.
tidligere tiders rygte. Jeg ved de bla. flyver med Airbus 319 eller 320
mellem kbh og moskva. Uden at have tjekket Aeroflots hjemmeside vil jeg
også formode, at de også flyver med Airbus 330 eller endda 340 på de
længere distancer.

> rettidighed/aflysninger?

Øhbøh. Aeroflots tider ligger svjv på gennemsnittet for alle selskaber,
der opererer i København. Sørg dog altid for i hvert fald 1½ times
transit ved en mellemlanding. Så er man oftest godt garderet hvad angår
bagagen, der skal skifte fly.

--
Peter T.

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 23-02-11 18:08

Den 23-02-2011 09:59, Peter T. skrev:

> [...]
> der opererer i København. Sørg dog altid for i hvert fald 1½ times
> transit ved en mellemlanding. Så er man oftest godt garderet hvad angår

Tak for tilbagemeldinger

vh

Bjarne

Fra : ABJ

Dato : 09-03-11 11:45

> [...]
> sikkerhed?
> rettidighed/aflysninger?
>
> Konkret er der tale om København -> Moskva -> Shanghai und zurück.

Ny tilfredhedsundersøgelse:
http://www.rejseliv.dk/servering-taet-ved-stjernerne