E-Mail
webnoob 5265
Starte op i news
Fra : Mendoza

Dato : 21-02-11 16:31

?Hej.....

Jeg har lige fået installeret WLM 2010 som nyhedslæser, og nu vil jeg gerne
have den til at starte op i nyhedsgrupper som default.....
Hvordan er det nu lige jeg får den til det?

Mendoza

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-02-11 16:54

"Mendoza" <nogen@microsoft.com> skrev i meddelelsen
> Jeg har lige fået installeret WLM 2010 som nyhedslæser, og nu vil jeg
> gerne have den til at starte op i nyhedsgrupper som default.....
> Hvordan er det nu lige jeg får den til det?

Nu bruger jeg ikke lige programmet, men så vidt jeg husker, så kan du
bruge samme metode som med Outlook Express og Windows Mail, hvor du kan
tilføje parametren /Newsonly eller /News i egenskaber, så starter den op
med News alene.

Jan

Fra : Mendoza

Dato : 21-02-11 17:05

?
"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> bruge samme metode som med Outlook Express og Windows Mail, hvor du kan
> tilføje parametren /Newsonly eller /News i egenskaber, så starter den op

Mange tak..... det virker fint!

Mendoza

Fra : Carl Drud

Dato : 21-02-11 18:21

"Mendoza" <nogen@microsoft.com> writes:

> ?Hej.....

Er det bevidst alle dine indlæg starter med et spørgsmålstegn?

--
Carl