Hvad kan der være sket med min hjemmeside?
Fra : Evelyn Hougaard

Dato : 20-02-11 06:57

Hej jeg har lige opdatert vores hjemmeside, og nu ser den
underlig ud, når jeg åbner den på nettet. Så vidt jeg kan se er
det en kode for et Javascript der sidder på siden, der vise. Min
hejemmeside er lavet i rammer, kan det muligvis have noget med
det at gøre? Håber der er nogen der kan hjælpe mig?
www.skaerbaeklobet.dk
Med venlig hilsen Evelyn

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Evelyn Hougaard

Dato : 20-02-11 07:39

Evelyn Hougaard wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> hejemmeside er lavet i rammer, kan det muligvis have noget med
> det at gøre? Håber der er nogen der kan hjælpe mig?

Jeg har lige fundet ud af hvad der er galt, så undskyld
ulejligheden. Med venlig hilsen Evelyn

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 20-02-11 10:56

"Evelyn Hougaard" <evelynhougaard@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> Min
>
> Jeg har lige fundet ud af hvad der er galt, så undskyld
> ulejligheden. Med venlig hilsen Evelyn

Hvad var der så galt -det kunne være at vi andre kunne lære noget
af det?