Mangler driver til lydkort Windows 7
Fra : Viktor Andersen

Dato : 20-02-11 20:08

Hej,

Er der nogen, der kan hjælpe mig.

Jeg kan ikke finde en driver til mit bundkort af typen Asus K8V-XE, således
at jeg kan få opdateret mit lydkort til at virke under Windows 7. Er der
nogen, der gider hjælpe mig med et korrekt link, eller fortælle mig et godt
alternativ?

Jeg har alternativt et separat lydkort af mærket DeLock Sound Card 7.1 Item
no. 44068, men her kan jeg heller ikke finde nogen hjælp.

Hjælp, please!

Viktor

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-02-11 20:16

Viktor Andersen skrev:

> [...]
>Er der nogen, der gider hjælpe mig med et korrekt link, eller fortælle mig

http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PNid=14&PFid=24&Level=4&Conn=3&DownTypeID=3&GetDown=false
marker I accept the above og tryk på Next så kommer den frem

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Viktor Andersen

Dato : 20-02-11 21:13

Hej Ivan,

Tusind tak for dit input.

Mit spørgsmål er nu bare, hvilken driver skal jeg bruge:

Vista, Windows7 Driver (32/64bits) Driver only (Executable file) eller
ATI HDMI Audio Device ?

Hilsen,

Viktor

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-02-11 21:59

Viktor Andersen skrev:

>Vista, Windows7 Driver (32/64bits) Driver only (Executable file)

Den ville jeg tage

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Max

Dato : 20-02-11 22:55

Hej Viktor

> Vista, Windows7 Driver (32/64bits) Driver only (Executable file) eller
> ATI HDMI Audio Device ?

Tag dem begge to, så slipper du for en ukendt audio device der
ikke virker, nemlig den der sidder i forbindelse med HDMI.

Max

Fra : Viktor Andersen

Dato : 21-02-11 19:27

Tak for rådene begge to.