Hente indhold fra anden side til min egen.
Fra : Nismo

Dato : 18-02-11 19:48

Hej i gruppen

Jeg håber der er en der kan hjælpe mig her.

Jeg vil gerne hente noget af en side fra en side på nettet og så gøre så den
kommerr på min side.
Det drejer sig om : www.mctouringclub.dk/?id=8903 der vil jeg gerne have den
liste som står under Danmark altså den ramme vil jeg gerne have kommer på
min side.

Har selv rodet med noget iframe, men jeg har kun kunnet hente hele siden.

På forhånd mange tak.

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 18-02-11 21:40

Den 18-02-2011 19:48, Nismo skrev:
> [...]
> jeg gerne have den liste som står under Danmark altså den
> ramme vil jeg gerne have kommer på min side.

Du ønsker hjælp til at begå en strafbar
handling?

--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Nismo

Dato : 19-02-11 00:19

"Jørgen Farum Jensen" skrev i meddelelsen

> [...]
> jeg gerne have den liste som står under Danmark altså den
> ramme vil jeg gerne have kommer på min side.

Nåh for fa****, det viste jeg ikke, at det var, så må jeg jo hellere lade
være med det...
Troede ikke det gjorde noget hvis man gjorde opmærksom på kilden...

Nismo