Ny artikel - Søllested-mærker og Trusselsb~
Fra : Toke Nørby

Dato : 11-02-11 22:15

Ejnar Hans Peter Hansen Olsen var ansat 6 år og 62 dage i postvæsenet,
men nåede at klippe Søllested-mærker ud af det utakkede ark i 1906
samt at blive anklaget for trusler mod Kong Fr. VIII fem år senere!

Har du lyst, kan de læse de otte kapiter om Ejnar Olsen her:
http://www.norbyhus.dk/artiklermm/
God fornøjelse

--
Mvh Toke

Toke.Norby@Norbyhus.dk
Se den mærkelige historien om "UPUs fader"
Joseph Michaelsen og hans mindemedalje:
http://www.norbyhus.dk/artiklermm/

Fra : Aage Andersen

Dato : 12-02-11 10:49

"Toke Nørby"
> [...]
> samt at blive anklaget for trusler mod Kong Fr. VIII fem år senere!
>
> Har du lyst, kan de læse de otte kapiter om Ejnar Olsen her:

Jeg gider ikke læse kriminalromaner. Men denne historie fra det virkelige
liv er spændene som en kriminalroman med en utrolig masse detaljer.

Tak.

Fra : Toke Nørby

Dato : 12-02-11 21:22

"Aage Andersen" <aaan(REMOVE)@email.dk> wrote:

>"Toke Nørby"

>Jeg gider ikke læse kriminalromaner. Men denne historie fra det virkelige
>liv er spændene som en kriminalroman med en utrolig masse detaljer.
>
>Tak.

Hej Aage,

Mange tak

Til alle:
Husk venligst, at jeg efterlyser efterkommere til Josefa og Ejnar
Olsen i kapitel 8. Hvis I på en eller anden måde er faldet/falder over
de nævnte personer, vil jeg være taknemmelig for en mail, tak.

Og: Tak for hjælp til flere i dette forum for hjælp til at finde de
rigtige folketællinger.