Din SPAMfighter PRO er udløbet!
Fra : BJ 2620

Dato : 11-02-11 20:35

Er der andre, der som jeg bruger den gratis version af Spamfighter og som
med jævne mellemrum bliver spamet med teksten i subj.?
Ved nogen så, om man kan slippe for den på anden måde end ved at købe PRO
versionen?
Jeg synes det er ok med reklamen i bunden af ens mails men nævnte pop-up er
smadder irriterende.
Vh. BJ

Fra : Max

Dato : 11-02-11 20:44

Hej BJ

> Jeg synes det er ok med reklamen i bunden af ens mails men nævnte
> pop-up er smadder irriterende.

Så lad da være med at bruge programmet, eller køb en PRO.

Max

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-02-11 20:52

BJ 2620 skrev:

>Er der andre, der som jeg bruger den gratis version af Spamfighter og som
>med jævne mellemrum bliver spamet med teksten i subj.?

Jeg syntes det er Ok at det er brugeren der bliver spammet, fremfor alle
andre.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-02-11 08:18

Ivan V. Klattrup skrev:

> Jeg syntes det er Ok at det er brugeren der bliver spammet, fremfor alle
> andre.

Enig.

--
Bertel

Fra : Chano Andersen

Dato : 11-02-11 21:00

Den 11-02-2011 20:35, BJ 2620 skrev:

> Jeg synes det er ok med reklamen i bunden af ens mails men nævnte pop-up er
> smadder irriterende.

Jeg fortrækker KLART at de spammer DIG som bruger, i stedet for MIG som
mail modtager.

- Chano Andersen

Fra : Ole C

Dato : 11-02-11 21:02

BJ 2620 skrev blandt andet:

> [...]
> som med jævne mellemrum bliver spamet med teksten i subj.?
> Ved nogen så, om man kan slippe for den på anden måde end ved at købe

Ja - afinstallér Spamfighter.
Det er i de fleste tilfælde ganske overflødigt.

--
vh
Ole C

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-11 21:43

BJ 2620 wrote:

> Jeg synes det er ok med reklamen i bunden af ens mails men nævnte
> pop-up er smadder irriterende.

DET HAR DU FANDME GODT AF

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-02-11 12:30

"BJ 2620" <maps.bent@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Jeg synes det er ok med reklamen i bunden af ens mails men nævnte
> pop-up er smadder irriterende.

Sådan har modtagerne det hele omvendt

Jan

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 12-02-11 19:44

> [...]
> versionen?
> Jeg synes det er ok med reklamen i bunden af ens mails men nævnte pop-up er

Det er dig der spammer alle andre med reklame
i bunden af dine mails.

--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : BJ 2620

Dato : 12-02-11 23:29

Jeg har noteret mig jeres synspunkter og takker for svarene.
Mvh. BJ