Fra Frontpage til Expression Web...
Fra : Lars Bjarne Christen~

Dato : 10-02-11 21:35

Jeg har i mange år været bruger af denne nyhedsgruppe og har nu
taget springet fra Frontpage til Expression Web, - ligeledes en
Microsoft produkt. Den er beregnet som afløser for Frontpage for
dem som ikke ved det. Jeg vil nu gerne vide om der er andre der
har taget springet og om det er OK med spørgsmål vedr. Expression
Web i denne forum. Expression Web er meget anderledes end
Frontpage. Til dem der endnu ikke har set "lyset" "CSS" - "HTML",
så er det altså bare sagen!

Mvh. Lars

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-02-11 00:39

Jeg har været på Expression Web siden version 1.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Lars Bjarne Christen~

Dato : 11-02-11 09:51

Jens Peter Karlsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Jeg har været på Expression Web siden version 1.
>
> Regards Jens Peter Karlsen.

Hej og tak for dit svar! Jeg vil så gerne vide om det er helt
legalt og stille/besvare spørgsmål vedr. Expression Web i dette
forum?

Mvh. Lars

Fra : Klaus H

Dato : 11-02-11 14:54

cut
> Hej og tak for dit svar! Jeg vil så gerne vide om det er helt
> legalt og stille/besvare spørgsmål vedr. Expression Web i dette
> forum?
>
> Mvh. Lars
cut

Det går jeg da ud fra, idet frontpage er udgået.

Kan du, kort, forklare forskellen på SharePoint Designer og Expression Web?
SharePoint ligner for mig, frontpage under et andet navn.

Klaus H

Fra : Lars Bjarne Christen~

Dato : 11-02-11 18:07

Klaus H wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
>
> Kan du, kort, forklare forskellen på SharePoint Designer og Expression Web?
> SharePoint ligner for mig, frontpage under et andet navn.

Hej Klaus!

Jeg kender ikke SharePoint og har aldrig set den.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 13-02-11 12:58

"Lars Bjarne Christensen" <lbc@fiberpost.dk> skrev i meddelelsen

> Hej Klaus!
>
> Jeg kender ikke SharePoint og har aldrig set den.
>
> Mvh. Lars

Version 2007 kan downloades gratis på MS-hjemmesider - og efter
min opfattelse ligner det meget FrontPage og kan også fungere
sammen med det der allerede er uploadet. Expression Web koster
derimod penge, og det finder jeg ikke attraktivt. - jeg ved
ikke forskellen i øvrigt. Der er en der nævner CSS, men det kunne
man også anvende i FrontPage 2003, så deri er ingen forskel så
vidt jeg kan se.