Et godt Jesussted i GT er Salme 2.
Fra : Lyrik

Dato : 06-02-11 16:45

King James Salme 2;
1 Why do the heathen rage, and the people imagine a vain thing?
2 The kings of the earth set themselves, and the rulers take counsel
together, against the LORD, and against his anointed, saying ,
3 Let us break their bands asunder, and cast away their cords from us.
4 He that sitteth in the heavens shall laugh: the Lord shall have them
in derision.
5 Then shall he speak unto them in his wrath, and vex them in his sore
displeasure.
6 Yet have I set my king upon my holy hill of Zion.
7 I will declare the decree: the LORD hath said unto me, Thou art my
Son; this day have I begotten thee.
8 Ask of me, and I shall give thee the heathen for thine inheritance,
and the uttermost parts of the earth for thy possession.
9 Thou shalt break them with a rod of iron; thou shalt dash them in
pieces like a potter' vessel.
10 Be wise now therefore, O ye kings: be instructed, ye judges of the
earth.
11 Serve the LORD with fear, and rejoice with trembling.
12 Kiss the Son, lest he be angry, and ye perish from the way, when
his wrath is kindled but a little. Blessed are all they that put their
trust in him.

Ateisterne hyler og sprutter som små djævele, men Vorherre ler af dem.
Han har indsat sin søn som konge og han vil regere dem med et scepter
af jern.

Jens

Fra : Patruljen

Dato : 06-02-11 16:49

On 7 Feb., 00:44, Lyrik <jenserikb...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Ateisterne hyler og sprutter som små djævele, men Vorherre ler af dem..
> Han har indsat sin søn som konge og han vil regere dem med et scepter

Tak fordi du så flot sætter en tyk streg under mine synspunkter -

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-02-11 13:58

Lyrik skrev i

> Ateisterne hyler og sprutter som små djævele, men Vorherre ler af dem.
> Han har indsat sin søn som konge og han vil regere dem med et scepter
> af jern.

Ja, ateisterne kan jo ikke andet. Se blot på hvad de har skrevet de sidste
par uger.

En masse gyllestank uden substand. En masse fuskede citater og direkte
løgne. Sådan er disse spruttende ateister jo.

Fra : Patruljen

Dato : 07-02-11 06:27

On 7 Feb., 13:58, "Andreas Falck" <dewn...@tiiscallii.invalid> wrote:
> [...]
>
> En masse gyllestank uden substand. En masse fuskede citater og direkte
> løgne. Sådan er disse spruttende ateister jo.

Andreas -
De eneste her, som er blevet nappet i at fuske med citater, lyve,
belyve og postulere uden substans er netop kristne.
Du har selv forsøgt dig med et eneste sagligt argument. Problemet var
så, at den forfatter du citerede absolut ikke var saglig.

At man så efterfølgende oplever et behov for at true med et: "Min
farmand er større end din og han regerer med et scepter af jern? Du må
meget undskylde - men det er da morsomt :)