MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kloning af pc'er
Fra : Abricosicus

Dato : 07-02-11 08:15

Hej !

Jeg står og skal klargøre 5 pc'er der fysisk er ens med XPpro.

Det ville jo være fristende at klone den første til de andre med f.ex.
Ghost.
Så kunne de bagefter få en håndlavet ID til netværket.

Men hvad med produktkoden ?
Kan jeg også bagefter skabe overensstemmelse med den påklistrede
produktkode ?

Med venlig hilse

Abricosicus

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 07-02-11 08:18

Abricosicus <abricosicus@hotmail.com> crashed Echelon writing

> [...]
> Ghost.
> Så kunne de bagefter få en håndlavet ID til netværket.

Nøgleordet er sysprep.

> Men hvad med produktkoden ?
> Kan jeg også bagefter skabe overensstemmelse med den påklistrede
> produktkode ?

Nøgleordet er sysprep.

--
Bjarke Andersen

Fra : Henning

Dato : 07-02-11 13:00

On Mon, 07 Feb 2011 08:14:53 +0100, Abricosicus
<abricosicus@hotmail.com> wrote:

>Hej !
>
>Jeg står og skal klargøre 5 pc'er der fysisk er ens med XPpro.

Hvad er der galt med alle de svar på har fået på det samme spørgsmål,
du stillede i går?