MS Windows
briani 27239
Cookies mappen er låst ?????
Fra : Ukendt

Dato : 06-02-11 15:18

Jeg kører Windows 7 Home Edition, og jeg har ofte problemer med at forblive
logget på forskellige hjemmesider, som jeg besøger ofte.

Nu er det så sket igen, hvor jeg plejer at være logget på, ja, så kan jeg nu
ikke forblive logget på, SELV om jeg på den pågældende side sætter flueben i
"forblive looged på". Det er IKKE hjemmesiden, der har problemet, da andre
godt kan forblive på.

Jeg har mistanke til min cookies mappe, men jeg kan ikke lukke den op - og
har aldrig kunnet.

Hvad skal man gøre i Windows 7 for at få adgang til denne (og flere andre
ellers) låste mappe ?

Mvh
KSor

Fra : Erik Olsen

Dato : 06-02-11 15:40

KS wrote:

> [...]
> sætter flueben i "forblive looged på". Det er IKKE hjemmesiden, der
> har problemet, da andre godt kan forblive på.

Det er ikke rigtigt. Det er et problem jeg kun oplever på
sporskiftet.dk.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-02-11 12:19

Du har noget kørende som sletter dine cookies. F.eks. CCleaner eller
lignende oprydningsprogrammer, visse AV pakker kan også sættes op til
det og endelig kan browseren gøre det. Browser du f.eks. med IE i
inprivate mode slået til fjernes alle cookies når du forlader et site.

Regards Jens Peter Karlsen.