Ryanair - kan ikke checke ind til hjemrejs~
Fra : Mogens

Dato : 05-02-11 12:43

Vi har booket 6 personer på en tur til London, og det gik fint med at
lave on-line checkind. Jeg ved ikke lige hvorfor, men boardingkortene
blev kun printet for udrejsen den 26/2.

Nå, men så går man da bare ind og checker-ind / genudskriver for
hjemrejsen den 1/3. Men nej, man kan kun genudskrive for udrejsen igen,
og forsøg på checkind åbner ikke op for at kunne checke ind til hjemrejsen.

Hvad gør man lige så? Forsøg på at kontakte Ryanair er vel lige så let
som at ringe og få en godnatsludder med Obama.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-02-11 13:38

Mogens skrev:
> Vi har booket 6 personer på en tur til London, og det gik
> fint med at lave on-line checkind. Jeg ved ikke lige
> hvorfor, men boardingkortene blev kun printet for udrejsen
> den 26/2.

Jeg kender ikke Ryanair, men mon ikke de har en tidsgrænse
for checkin. Nogle tillader ikke checkin før 24 timer før
afrejse, Ryanairs må så have en anden tidsgrænse, men mon
ikke de stadig har en. Tjek reglerne for checkin på deres
hjemmeside.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Det nemmeste komma:

Fra : Mogens

Dato : 05-02-11 14:24

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
> Nogle tillader ikke checkin før 24 timer før afrejse, Ryanairs må så
> have en anden tidsgrænse, men mon ikke de stadig har en. Tjek reglerne

Tror du har ret. Der står fra 15 dage før til 4 timer før afgang. Blot
underligt at jeg kunne checke ind og udskrive boarding cards til
udrejsen 22 dage før!

Fra : Ulvir

Dato : 06-02-11 02:57

"Mogens" <myname@mysite.dk> skrev i en meddelelse

> Tror du har ret. Der står fra 15 dage før til 4 timer før afgang. Blot
> underligt at jeg kunne checke ind og udskrive boarding cards til udrejsen
> 22 dage før!

Bare rolig. Du vil kunne check ind din hjemrejse om nogle få dage. Jeg
plejer at kunne checke ind for hjemrejsen en 3-4 dage efter check in for
udrejsen.

Mvh- Ulvir.