Erfaringer med www.booking.com ?
Fra : Andreas Møller Hanse~

Dato : 03-02-11 17:09

Hej gruppe,

Jeg har sidste weekend booket hotelværelse i London via www.booking.com
til en tidlig sommerferie.
Da jeg søgte hoteller, bemærkede jeg at der ved de allerfleste værelser
stod "Only one left!" - jeg tog dette som et marketingstrick for at få
folk til at slå til.
Da jeg havde booket værelse, så skiftede det dog status til Sold Out" -
så det er måske reelt nok.
Værelset vi bookede blev booket til 900 gbp svarende til ca. 7800 kr.
Nu her en 4-5 dage senere har de så fået flere værelser på samme hotel -
men nu er prisen godt 9000 kr.

Er der nogen her som har brugt siden til at booke på, og som har
erfaringer ?

Jeg har jo en bekræftelse pr. mail på den aftalte pris, så jeg går da
ikke ud fra at der bliver problemer med at få det til den aftalte pris ?

Andreas M. Hansen

Fra : Menabra

Dato : 03-02-11 18:43

"Andreas Møller Hansen" skrev i meddelelsen

[...]

Hej

Har brugt dem masser af gange.
Har aldrig haft problemer.
Bruger booking.com og denne her: http://www.hrs.com/web3/

mvh
Menabra

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 04-02-11 09:51

Den 03-02-2011 17:08, Andreas Møller Hansen skrev:
> [...]
>
> Jeg har jo en bekræftelse pr. mail på den aftalte pris, så jeg går da
> ikke ud fra at der bliver problemer med at få det til den aftalte pris ?
Jeg har prøvet tidligere og fik det indtryk, at man ofte lige så godt
kunne søge på hotellernes egne hjemmesider.

Til gengæld har vi sidste år haft meget succes med Expedia.
Det var helt reelle tilbud i sidste øjeblik til meget gode priser, både
i Baton Rouge, Nice, Genova og München.

Bjarne

Fra : søren brix

Dato : 04-02-11 14:33

"Bjarne S Nielsen" <bruger@eksempel.dk.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Til gengæld har vi sidste år haft meget succes med Expedia.
> Det var helt reelle tilbud i sidste øjeblik til meget gode priser, både i

hej

jeg bruger kun www.trivago.dk til booking af hoteller, da den sammemligner
priser fra alle de store booking bureauer

mvh

Søren

Fra : Kristian

Dato : 04-02-11 20:03

On Thu, 03 Feb 2011 17:08:40 +0100, Andreas Møller Hansen
<nokke99@hotmail.com> wrote:

> [...]

>Jeg har jo en bekræftelse pr. mail på den aftalte pris, så jeg går da
>ikke ud fra at der bliver problemer med at få det til den aftalte pris ?

Jeg kan ikke huske om jeg lige har brugt Booking.com før - har
efterhånden brugt så mange forskellige. Men jeg kan ikke forestille
mig at du overhovedet får problemer . Booking.com er et anerkendt
firma, så den pris du har bekræftigelse på er også den pris du skal
betale.

Fra : Henry Vest

Dato : 05-02-11 09:18

Andreas Møller Hansen wrote:

> Jeg har jo en bekræftelse pr. mail på den aftalte pris, så jeg går da
> ikke ud fra at der bliver problemer med at få det til den aftalte pris ?

Jeg tror du kan være hel tryg. Jeg har brugt dem masser af gange og har
aldrig haft problemer.

--
Henry Vest

Fra : Andreas Møller Hanse~

Dato : 05-02-11 21:25

Mange tak for alle jeres svar - jeg blev en hel del klogere ang.
hotelbooking, og ser nu frem til ferien med ro i sindet.

Andreas M. Hansen

Fra : Heidi

Dato : 05-02-11 23:46

"Andreas Møller Hansen" skrev i meddelelsen

Du har fået svar, men jeg vil da godt lige give mit med også.
Jeg har brugt dem i henholdsvis Luxembourg, Tyskland, Frankrig og Sverige,
hver gang uden problemer.
Første gang skrev jeg bagefter til hotellet og bad dem bekræfte at de havde
fået min booking - bare for en sikkerheds skyld - derefter har jeg ikke
gjort yderligere, men har bare haft en udskrift af min booking med.

Det er lidt forskelligt hvordan vilkårene for booking er - nogle steder kan
man annullere helt frem til samme dag som ankomst, uden at det koster
noget - andre steder skal man annullere et par dage i forvejen. Ved en
enkelt søgning har jeg vist også været ude for at man skulle betale lidt på
forhånd, men det var ikke noget jeg bestilte. Bare sørg for at læse grundigt
hvad der står under netop det hotel du booker på.
Prisen du bestiller til er også prisen du skal betale - det har du jo fået
en bekræftelse på, så den skulle være god nok.

De bedste anbefalinger herfra, i hvert fald

--
Heidi