hjælp til fade/rotere billeder i share poi~
Fra : Bjarne Andersen

Dato : 03-02-11 20:42

hejsa- jeg er i tvivl om det er den rigtige sted jeg henvender
mig men da det er næsten det samme som frontpage tager jeg
chancen. Jeg er overhovedet ikke nørd men har et ønske om at have
5-6 billeder skifter med x-antal sek. og samtidig fader.
jeg har fundet nogle eksempler som jeg kunne bruge men jeg kan
ikke få nogen af dem til at virke. er der en der kan hjælpe mig
med at blive klogere på dette.
Noget i stil med dette
http://www.javascriptkit.com/script/script2/transitionshow.shtml

men der skal ikke undertekst- kun billeder

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 04-02-11 18:08

Den 03-02-2011 20:41, Bjarne Andersen skrev:
> [...]
> Noget i stil med dette
> http://www.javascriptkit.com/script/script2/transitionshow.shtml
>
> men der skal ikke undertekst- kun billeder

Så er det vel bare at pille referencen til
billedteksterne ud?

Dit spørgsmål har ikke noget specielt med
Sharepoint Designer at gøre. Det eksempel du
viser er et forholdsvis nemt tilgængeligt
JavaScript. Vil du ha' bistand med at få det
til at virke er det nok bedre at spørge i
dk.edb.internet.webdesign.clientside.

OBS! Det er IKKE html.dk der læser og skriver
i nyhedsgrupperne. html.dk er en ren pengemaskine,
der lukrerer på andres arbejde. Brug Google Groups
eller:
Læs om Usenet: http://www.tinyurl.dk/23734 & http://usenet.dk/
--
Jørgen Farum Jensen