Thunderbird: Start i Indbakke?
Fra : CK®

Dato : 01-02-11 15:28

Hej!

Jeg har nu i et par år brugt og været glad for Thunderbird, men her
efter den seneste formatering af min computer og re-installation af TB,
tager jeg mig endelig sammen til at spørge:

Kan man få TB til at starte op i Indbakken, uanset hvor jeg forlod den
sidst, så at sige?

Ikke et voldsomt ankepunkt, men alligevel...

Claus

Fra : Martin Ploug

Dato : 01-02-11 16:34

CK® wrote:
> [...]
> sidst, så at sige?
>
> Ikke et voldsomt ankepunkt, men alligevel...

Hent og installer tilføjelsen Folderpane Tools. Derefter skal du i
Funktioner > Tilføjelser klikke på knappen Indstillinger. Sæt flueben ud
for Override startup folder og vælg Indbakke på Lokale mapper. Klik på
OK og luk vinduet med tilføjelser.

Fra : Martin Ploug

Dato : 01-02-11 16:37

Martin Ploug wrote:

> [...]
> Funktioner > Tilføjelser klikke på knappen Indstillinger. Sæt flueben ud
> for Override startup folder og vælg Indbakke på Lokale mapper. Klik på

Måske kan du i stedet gøre nedenstående.

Tools > Options > Advanced > Config Editor > indsæt filteret
mailnews.sessionstore.enabled >
dobbeltklik på mailnews.sessionstore.enabled for at ændre Value til false >
luk Config Editoren > OK > genstart Thunderbird.

Fra : CK®

Dato : 01-02-11 17:35

Den 01-02-2011 16:36, Martin Ploug skrev:

> [...]
> dobbeltklik på mailnews.sessionstore.enabled for at ændre Value til false >
> luk Config Editoren > OK > genstart Thunderbird.

Naaah, det virkede ikke...

Claus

Fra : CK®

Dato : 01-02-11 17:34

Den 01-02-2011 16:34, Martin Ploug skrev:

> [...]
> Funktioner > Tilføjelser klikke på knappen Indstillinger. Sæt flueben ud
> for Override startup folder og vælg Indbakke på Lokale mapper. Klik på

Tak, det virkede!

Claus