MS Windows
briani 27239
M$ ;o)
Fra : Bo

Dato : 30-01-11 16:13

http://epn.dk/brancher/finans/article2322720.ece

Ja ja ... jeg kunne ikke lade vær.

Fra : Ebbe

Dato : 30-01-11 16:43

On Sun, 30 Jan 2011 16:12:30 +0100, Bo <niks@nul.dk> wrote:

>http://epn.dk/brancher/finans/article2322720.ece
>
>Ja ja ... jeg kunne ikke lade vær.

Skal man falde i svime over det (aflad ?), hvis hans formue er 600
milliarder, eller var det i sidste uge ?, de vælter jo stadig ind
mvh Ebbe

Fra : Bo

Dato : 30-01-11 16:57

Ebbe forklarede:

> Skal man falde i svime over det (aflad ?), hvis hans formue er 600
> milliarder, eller var det i sidste uge ?, de vælter jo stadig ind
> mvh Ebbe

Hæ hæ hæ .. I knew it. Han kan ikke gøre noget, uden det ikke er godt
nok :D Han skal selvfølgelig forære alle sine penge væk som "alle"
andre ?
Nå lad os ikke koge suppe, det var kun fordi jeg ikke kunne lade den
pasere, jeg var næsten godt klar over reaktionerne.

Fra : Rado

Dato : 30-01-11 18:36

On Sun, 30 Jan 2011 16:56:44 +0100, Bo <niks@nul.dk> wrote:

>Ebbe forklarede:

>Hæ hæ hæ .. I knew it. Han kan ikke gøre noget, uden det ikke er godt
>nok :D Han skal selvfølgelig forære alle sine penge væk som "alle"
>andre ?

Det gør han jo faktisk - hans børn arver kun 10 millioner hver når han
dør, resten går til velgørenhed.

Men man skal jo også tænke sig lidt om hvis man vil udøve velgørenhed.
Der kommer mere ud af at forære folk en fiskestang og lære dem at
fiske, end ved bare at give dem en fisk.

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer

Fra : Ebbe

Dato : 30-01-11 19:02

> [...]

>Hæ hæ hæ .. I knew it. Han kan ikke gøre noget, uden det ikke er godt
>nok :D Han skal selvfølgelig forære alle sine penge væk som "alle"

Selvfølgelig ikke, men heller ikke gøres til en Helt, han har brugt
mafiametoder for at få fat i skillingerne, og kommer nok ikke til at
sulte. En bistandsklient som giver 100 kr til afrika mærker det nok
mere.

Fra : Bo

Dato : 30-01-11 21:42

Ebbe frembragte:

> [...]
> mafiametoder for at få fat i skillingerne, og kommer nok ikke til at
> sulte. En bistandsklient som giver 100 kr til afrika mærker det nok

Det er også bare en artikel, om at han gør det. der er ingen der gør
noget helteagtigt ud af det. Udover mig nu... jeg syntes det er godt
gået / tænkt ! :)

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-01-11 12:59

Bo skrev:

> http://epn.dk/brancher/finans/article2322720.ece

> Ja ja ... jeg kunne ikke lade vær.

Det er ikke M$. Det er Bill Gates.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-11 14:55

"Bertel Lund Hansen" <splitteminebramsejl@lundhansen.dk> skrev i meddelelsen

> Det er ikke M$. Det er Bill Gates.

Nu flytter du kommaer igen.... hvor er det lige han har og stadig tjener
sine penge

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-01-11 16:37

Bo skrev:

> Nu flytter du kommaer igen.... hvor er det lige han har og stadig tjener
> sine penge

Det er Bill Gates der har truffet beslutningen, ikke M$.

Hvis jeg nu har aktier i Nordisk Fjer og køber varer i Indien hos
et firma der beskæftiger børnearbejdere og udsætter dem for gift
og nedslidning - er Nordisk Fjer så er umoraklsk firma af den
grund?

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-11 17:55

> [...]
> et firma der beskæftiger børnearbejdere og udsætter dem for gift
> og nedslidning - er Nordisk Fjer så er umoraklsk firma af den

Hvis jeg nu poster et indlæg i en newsgroup, og med det samme lade skinne
igennem, at det er for sjov, og der så er nogle der begynder ævle aktier,
nordisk fjer, børnearbejde i Indien og en del andet vrøvl. Er det så ude af
probertioner ???
Det var det der med osteklokke og kommaer osv.