MS Windows
briani 27239
PHOTOfunSTUDIO 5.1 HD som standard?
Fra : Mr. Mox

Dato : 30-01-11 06:35

Jeg har købt et Panasonic DMC-TZ10 camera der kan optage i HD men de
optagne AVCHD film vises ikke ordentligt med Windows Media Player,
idet lyden forsvinder mens der kommer "Klikkelyde" i stedet.

Men det funker fint fra programmets "Prewiev". Film optaget i andre
formater vises dog godt nok.

Jeg vil derfor gerne have mulighed for at vise alle mine også
tidligere film og billeder i dette program som "Standard" eller hvad
mn nu kalder det?? Jeg mener; der hvor man bliver spurgt om hvilket
program der skal anvendes. I den "boks" vises "Photostudio etc." slet
ikke. Og jeg kan ikke finde ud af hvorledes jeg skal få programmet med
i de muligheder???
Jeg har Windows 7 på min bærbare.

Jeg håber jeg har beskrevet problemet på en forståelig måde, og håber
på venlig assistance.

Med venlig hilsen Mr. Mox

PS: jeg prøver at sende dette i Foto gruppen samtidig.

Fra : Mr. Mox

Dato : 30-01-11 06:41

Undskyld jeg skulle nok have gentaget navnet på mit
fotobehandlingsprogram:
PHOTOfunSTUDIO 5.1 HD

Fra : Kurd

Dato : 31-01-11 14:53

"Mr. Mox" <jens.gibe@gmail.com> skrev i en meddelelse
Undskyld jeg skulle nok have gentaget navnet på mit
fotobehandlingsprogram:
PHOTOfunSTUDIO 5.1 HD

Én gang er tilstrækkeligt til mig.

Fra : Mcwm

Dato : 30-01-11 15:02

Den 30-01-2011 14:35, Mr. Mox skrev:
> Jeg har købt et Panasonic DMC-TZ10 camera der kan optage i HD men de
> optagne AVCHD film vises ikke ordentligt

Et forsøg i dk.edb.videoredigering kunne være en mulighed

Venligst
Mcwm

Fra : Mr. Mox

Dato : 30-01-11 08:00

On 30 Jan., 15:02, Mcwm <newsFJ...@glostrup.it> wrote:

> Et forsøg i dk.edb.videoredigering kunne være en mulighed
>
> Venligst
> Mcwm

Tak, jeg prøver. Mr. Mox

Fra : Shiva

Dato : 02-02-11 19:53

?Hej Mr. Mox

Jeg har lidt svært ved at forstå dit problem og vælger derfor udelukkende at
focusere på flg. del af dit spørgsmål:

> [...]
>program der skal anvendes. I den "boks" vises "Photostudio etc." slet
>ikke. Og jeg kan ikke finde ud af hvorledes jeg skal få programmet med

I den "boks" du henviser til, kan du nederst til højre vælge "Gennemse".
Nu "browser" du dig frem til den ønskede "exe"-fil (Sandsynligvis
"Photostudio.exe").
Vælg filen og klik ÅBN.
Tilbage i "boksen" fravælger du fluebenet ved "Brug altid det valgte program
til at åbne denne type fil".
Test nu med en ønsket fil.
Hvis alt virker korrekt; gentag processen men tilvælg nu fluebenet.
Nu burde dit problem være løst.

Mvh. Shiva.