Hotel hvor man kan ryge i NY ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-01-11 21:30

jeg har tænkt lidt på at tage til NY her til foråret bare en uge , men
Amerikanerne er jo letter hysteriske med tobaksrygning , jeg tror i
det store hele de ser det som et mere følsomt emne ind de 2 millioner
døde Vietnamser og 50 000 amerikaner under Vietnam krigen - men det
jeg egentligt skal bruge er bare et sted hvor der er en seng det må
gerne ligger i Queens eller sådan noget og hvor man optimalt set kan
ryge og i bedste fald internet - jeg skal ikke noget særligt der over
skal bare lige side der hvor John Lennon blev skudt et stykke tid (jeg
ved godt der ikke er noget der) også bare gå rundt og kikke mig
omkring ...

er der nogen der har et bud ? hvor man evt også kan have en lille hund
med :)

Mv.
BMM

Fra : Jesper

Dato : 11-02-11 03:30

Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com> wrote:

> [...]
> omkring ...
>
> er der nogen der har et bud ? hvor man evt også kan have en lille hund

Hvis du så også vil ha' et væggelusfrit hotel, så bliver det jo det rene
Kinderæg!
Har du overvejet at udstoppe Fido og stoppe tobakshungeren med
nikotintyggegummi og plaster?
--
Jesper
Få det ud af verden:

Fra : Peter T.

Dato : 16-02-11 12:40

Den 27-01-2011 21:30, Bo M Mogensen skrev:

> [...]
> skal bare lige side der hvor John Lennon blev skudt et stykke tid (jeg
> ved godt der ikke er noget der) også bare gå rundt og kikke mig

Et lidt sent svar, men på de fleste hotel- og BnB-sider, kan du søge på
rygervenlige hoteller, BnB-steder mv..

> er der nogen der har et bud ? hvor man evt også kan have en lille hund
> med :)

Det er muligt, men jeg vil fraråde det på det kraftigste. Jeg er
bagageportør i kbh lufthavn og dyrene er oftest *IKKE* glade for en tur
i lastrummet! Praktisk talt alle bagageportører derude er enige om, at
det tangerer dyremishandling uanset hvor kort flyveturen er!
Mange af dyrene, som vi modtager fra en landing, står i buret og ryster
lang tid efter og der går oftest flere minutter inden de reagerer på
menneskekontakt uanset hvor dopet de er blevet inden afrejsen. :(

Du gør kræet en meget stor tjeneste ved at sætte det i en kennel eller
lade en ven passe den mens du er bortrejst.

--
Peter T.