MS Windows
briani 27239
nedbrud
Fra : Jørgen Knudsen

Dato : 27-01-11 16:34

Har en bærbar Dell inspiron 1555 med windows 7 og en Samsung extern HD.
tilsluttede den externe via eSATA-porten og overførte nogle billeder.
Lukkede ned med den externe tilsluttet og tændte igen et par timer senere -
BANG! - sortskærm og nul forbindelse til Windows. Dell hjalp mig igennem -
det krævede en hel ny installation af Windows.
Har nogen oplevet noget lignende, og hvad kan årsagen være?
venlig hilsen Jørgen Knudsen

Fra : Henning

Dato : 27-01-11 20:20

On Thu, 27 Jan 2011 16:34:00 +0100, Jørgen Knudsen
<ejknudsen@youmail.dk> wrote:

> [...]
>det krævede en hel ny installation af Windows.
>Har nogen oplevet noget lignende, og hvad kan årsagen være?

"BANG! - sortskærm og nul forbindelse til Windows" - det lyder ikke
som en Windows fejlmelding? Du må uddybe lidt mere