MS Windows
briani 27239
Stop aut. afspilning
Fra : Steen F.

Dato : 26-01-11 17:18

Hvordan slår man automatisk afspilning af dvd-drevet fra i Win 7?
Der står ikke noget under Egenskaber for drevet som i XP.

Mvh
Steen

Fra : Martin Ploug

Dato : 26-01-11 17:33

Steen F. wrote:
> Hvordan slår man automatisk afspilning af dvd-drevet fra i Win 7?
> Der står ikke noget under Egenskaber for drevet som i XP.
>
> Mvh
> Steen

Du kan prøve at se her:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/AutoPlay-frequently-asked-questions

Fra : Steen F.

Dato : 26-01-11 18:54

Den 26-01-2011 17:32, Martin Ploug skrev:
> Du kan prøve at se her:
> http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/AutoPlay-frequently-asked-questions

Mange tak for hjælpen

Mvh
Steen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-01-11 01:00

Martin Ploug skrev:

> Du kan prøve at se her:

Det er nemmere blot at sige at det justeres i kontrolpanelets
"Automatisk afspilning".

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/   http://fiduso.dk/

Fra : Steen F.

Dato : 27-01-11 03:36

> Det er nemmere blot at sige at det justeres i kontrolpanelets
> "Automatisk afspilning".

Det er samme vindue der kommer frem hvad enten man bruger Martins eller
dit forslag

Mvh
Steen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-01-11 08:48

Steen F. skrev:

> Det er samme vindue der kommer frem hvad enten man bruger Martins eller
> dit forslag

Jo, men min pointe er at man ikke havde behøvet sende sørgeren
omkring en side med forklaringer når det kunne siges præcist med
6 ord.