Spørgsmål ang. Anetavle.
Fra : Kbh.

Dato : 23-01-11 03:25

Jfr. mit indlæg af 22.01.11, har jeg også forhørt mig hos andre om
program til slægtsforskning.
Flere omtaler i positive vendinger: Anetavle.
Men, når dette stykke software søges på Nettet, fremgår det ikke
tydeligt, hvorvidt programmet kan køre i Windows 7.
Er det muligt??
På forhånd tak

Fra : baskholm

Dato : 23-01-11 03:36

On 23 Jan., 11:24, "Kbh." <kyndby2...@yahoo.dk> wrote:
> [...]
> Men, når dette stykke software søges på Nettet, fremgår det ikke
> tydeligt, hvorvidt programmet kan køre i Windows 7.

Prøv dog! De fleste programmer er shareware og kan bruges gratis.

; Børge

Fra : kautaq

Dato : 23-01-11 12:08

Kbh. skrev:

> Flere omtaler i positive vendinger: Anetavle.
> Men, når dette stykke software søges på Nettet, fremgår det ikke
> tydeligt, hvorvidt programmet kan køre i Windows 7.
> Er det muligt??

Den kører fint i Vista og Win7, men ikke 64bit!
Som Baskholm siger, prøv det. Programmer kan slettes igen.

Det er smag og behag hvilket progammer man vil bruge, men
oftes er det en vane. Jeg har prøvet en del slægts-programmer
og er hver gang faldet tilbage til Family Tree Builder.
- men de kan ca. det samme i den sidste ende.
Og hvis programmet kan importere ged.com filer, er der ingen
ko på isen.

/mike