Godt familievenligt hotel i London centrum~
Fra : Andreas Møller Hanse~

Dato : 16-01-11 09:34

Hej gruppe,

Vi skal hele familien (far, mor og to børn på 12 og 14) til London den
første uge af juni.
Vi er på jagt efter et godt hotel, som ligger centralt, tæt på en
undergrundsstation, og som har et godt 4 personers værelse til en
rimelig pris.
Er der nogen her som har gode forslag, eller et godt tip til et sted at
søge ?

Andreas M. Hansen

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 16-01-11 12:51

Den 16-01-2011 09:34, Andreas Møller Hansen skrev:
> [...]
> rimelig pris.
> Er der nogen her som har gode forslag, eller et godt tip til et sted at

Vores yndlingshotel er
http://www.berjayahotel.com/london/index.asp

Fin beliggenhed og hyggeligt (synes vi).
Værelserne er små og især badeværelserne.

Jeg ved ikke, hvor mange der kan være i deres suiter, men man kunne jo
spørge, eller tage to twin-rooms og bede om naboværelser?

Bjarne

Fra : Andreas Møller Hanse~

Dato : 17-01-11 21:07

> [...]
>
> Jeg ved ikke, hvor mange der kan være i deres suiter, men man kunne jo
> spørge, eller tage to twin-rooms og bede om naboværelser?

Hotellet ser fint ud, og beliggenheden er perfekt - alle de gange jeg
har været i London alene, har jeg boet i Queensway/Bayswater området -
og det har fungeret fint.
Det er dog lidt svært at finde priser i deres booking system - så jeg må
prøve at sende dem en mail

Andreas M. Hansen