AO - De hentede/læste sider.
Fra : Erik Thisted

Dato : 10-01-11 21:45

På min gamle pc med Win XP er der under bruger mappen: .LAViewer med
undermapperne: data og log.
   data-mappen er tom – der er en .log-fil i mappen log
På C: drevet er mappen AO med undermappe: data med undermapper:
   folketaelling – kirkeboeger og kirkeboeger1892.
Undermapperne er også ordnet systematisk lige som indholdet i mapperne.

På min ny pc med Win 7 oprettes også under bruger mappen: .LAViewer
med undermapperne: data og log, --- men ikke AO-mappen på drev C:.
De hentede / læste sider gemmes alle mellem hinanden i data mappen
under .LAViewer.
Hvordan ændres det så det bliver lige som på XP-maskinen ???

Venlig hilsen
Erik Thisted

Fra : Arne Feldborg

Dato : 10-01-11 22:20

Erik Thisted <erik.thisted@webspeed.dk> skrev Mon, 10 Jan 2011 21:45:16
+0100

>Hvordan ændres det så det bliver lige som på XP-maskinen ???

Det er fordi du har AO-Værktøjer installeret på den gamle computer.

Uanset om du så bruger AO-Værktøjer eller ej, så gør bare det, at du har
den installeret, at du kan få billederne fra AO lagt over i den mappe i
et struktureret system af mapper og undermapper.

--
mvh, A:\Feldborg
feldborg@haunstrup.dk

Fra : Erik Thisted

Dato : 11-01-11 09:08

Den 10-01-2011 22:19, Arne Feldborg skrev:
> Erik Thisted<erik.thisted@webspeed.dk> skrev Mon, 10 Jan 2011 21:45:16
> +0100

> Det er fordi du har AO-Værktøjer installeret på den gamle computer.

"Hvad skulle vi dog gøre uden hinanden?"

Tak for svar. Det er rigtigt at det er installeret på den gamle pc.
Jeg ser på denne senere i dag.

mvh Erik Thisted

Fra : Erik Thisted

Dato : 11-01-11 20:29

Den 11-01-2011 09:07, Erik Thisted skrev:
> [...]
Så virker det som jeg gerne vil.