Mon en lige vil hjælpe med tydning
Fra : pm

Dato : 09-01-11 01:49

Min ane Ane Hansdatter bliver enke og gifter sig igen..eller gør hun ??

Jeg finder hendes vielse med en Jens Bentsen AO Sønder Dalby 1814 - 32
opslag nr 36
Begge er enkem/enke. Der står noget ved vielsen som jeg ikke kan tyde, men
fornemmer det er noget med,
at de ikke bliver gift alligevel. Hvordan det så hænger sammen. Oplysningen
om ægteskab er sikkert ofte
skrevet ind FØR vielsen, men jeg finder ham ikke død. FT 1834 viser Ane
Hansdatter som enke og ved hendes
død 21 jan 1840 i Sønder Dalby oplyses som enke efter hendes FØRSTE mand.
Nogen med en mulig forklaring ?

PM

Fra : Jens N. Jensen

Dato : 09-01-11 16:03

Am 09.01.2011 01:49, schrieb pm:
> [...]
> Hansdatter som enke og ved hendes
> død 21 jan 1840 i Sønder Dalby oplyses som enke efter hendes FØRSTE

Ja, Jeg læser "Forbindelsen atter ophævet"
så det blev alts0229 ikke til noget.

Venlig hilsen

Jens N. Jensen

Fra : pm

Dato : 09-01-11 19:05

Tak til Jens.....håber jeg kan komme videre med en mulig babbgrundshistorie
Årsagen er IKKE slægtskab
PM