Tabel eller div med float
Fra : Allan Vebel

Dato : 08-01-11 22:16

Faldt lige over dette:

https://www.eff.org/action

Det er jo smart at tuborgklammen udvider sig
når der kommer mere tekst i boksen, tænkte
jeg, det må jeg lige kigge på.

Det er lavet med tabelceller - og så ville jeg se
om det kunne laves med floatede div, men det
er da godt nok noget af en udfordring.

Nogen der har et bud?

Grafikken kan hentes her:
http://vebel.dk/test/tuborgklamme.zip

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://dmwebdesign.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-01-11 00:39

Den 08-01-2011 22:15, Allan Vebel skrev:

> https://www.eff.org/action
>
> Det er lavet med tabelceller - og så ville jeg se
> om det kunne laves med floatede div, men det
> er da godt nok noget af en udfordring.

Hvis jeg ikke misforstår dit ønske, burde det ikke være så
svært, se den nederste boks på denne side:
http://kimludvigsen.dk/libris/kompozer/skabeloner/hjoerner/index.php

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Omfattende guide til hjemmesideprogrammet KompoZer:

Fra : Kurt Hansen

Dato : 09-01-11 05:19

On Sat, 8 Jan 2011 22:15:44 +0100, "Allan Vebel" <spam@do.not> wrote:

>Faldt lige over dette:
>
>https://www.eff.org/action
>
>Det er jo smart at tuborgklammen udvider sig
>når der kommer mere tekst i boksen, tænkte
>jeg, det må jeg lige kigge på.

Når I nu er i gang, kan I så ikke lave det sådan, at spidsen altid er
på midten? Pernittengryneri, javel, men så er der da frit valg for dem
der gerne vil have det sådan, bl.a. mig.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen