Erfaringer med Amisol Rejser?
Fra : Soefarer

Dato : 07-01-11 15:00

Vi har netop bestilt en rejse til Sharm el Sheikh i Egypten med
Amisol, og vil i den forbindelse meget gerne høre om andres erfaringer
med Amisol generelt, og deres rejser til Sharm el Sheikh i særdeleshed.

Fra : MVJ

Dato : 08-01-11 13:23

"Soefarer" <junk@madsbofalk.dk> skrev i meddelelsen
Vi har netop bestilt en rejse til Sharm el Sheikh i Egypten med
Amisol, og vil i den forbindelse meget gerne høre om andres erfaringer
med Amisol generelt, og deres rejser til Sharm el Sheikh i særdeleshed.
---------------------------------

Kender dem desværre ikke - har faktisk aldrig hørt om dem - sååååeee håber
for jer at det er et seriøst firma ! Kan se at der ikke er kommet meget
respons på dit spørgsmål, så det tyder på, at der ikke er mange, der kender
dem.
Ville personligt vælge noget der klinger lidt mere velkendt, eller som man
har hørt om før. Kunne være sjovt, hvis du liger smider en lille kommentar,
når I kommer hjem, om det var pengene værd, så kn vi jo også lære dem lidt
at kende.
God ferie.

Mogens

Fra : alexbo

Dato : 08-01-11 18:25

"Soefarer" skrev

> Vi har netop bestilt en rejse til Sharm el Sheikh i Egypten med
> Amisol, og vil i den forbindelse meget gerne høre om andres erfaringer
> med Amisol generelt, og deres rejser til Sharm el Sheikh i særdeleshed.

Erfaring har jeg ikke, men det er velkendt bureau på Egypten, vi har et
vennepar der rejser med dem i øjeblikket for 3-4 gang, bor på Sharm Reef
denne gang.
Vi skulle selv have været afsted men det passede ikke i vores program.

De flyver så omvendt altså fra Egypten til Danmark, flyver folk til Danmark
og tager det næste hold med tilbage, i modsætning til mange andre der
flyver folk ned og tager gamle gæster med hjem, så parret skal op 2:30 i nat
for at flyve hjem kl. 6.
Derned rejste de kl.13 og var så først dernede sent aften, det koster en dag
af ferien at rejse på den måde.

mvh
Alex Christensen

Fra : wetlesen

Dato : 12-01-11 07:47

On 7 Jan., 22:59, Soefarer <j...@madsbofalk.dk> wrote:
> Vi har netop bestilt en rejse til Sharm el Sheikh i Egypten med
> Amisol, og vil i den forbindelse meget gerne høre om andres erfaringer
> med Amisol generelt, og deres rejser til Sharm el Sheikh i særdeleshed.

Vi var afsted sidste år og kan kun anbefale Amisol. De havde et super
tilbud til Sharm el Sheikh, hvor vi boede på Oriental Rivoli i et af
de store værelser (de små er for små). Vi fløj med Air Cairo og havde
nogle timers forsinkelse, men ellers ikke noget at udsætte

Fra : Preben

Dato : 12-01-11 15:54

Den 07.01.2011 kl. 22:59 skrev Soefarer <junk@madsbofalk.dk>:

> Vi har netop bestilt en rejse til Sharm el Sheikh i Egypten med
> Amisol, og vil i den forbindelse meget gerne høre om andres erfaringer
> med Amisol generelt, og deres rejser til Sharm el Sheikh i særdeleshed.

Skulle du ikke spørge inden du bestiller?

--
mvh/Preben