Sortering af NG-meddelelser.
Fra : kk

Dato : 07-01-11 10:58

Efter forskellige forsøg med newsreaders, er jeg igen hoppet tilbage til
Windows live mail. Den er fin til e-mail, og egentlig også til NG's - men
jeg kan ikke hitte ud af at stille den sådan, at meddelelserne listes med de
nyeste øverst i datoorden.
Jeg har været inde på det før, og har modtaget anvisninger, men det ser ikke
ud til at virke.
Kan nogen hjælpe?
På forhånd tak.
mvh
kk

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 07-01-11 14:00

kk forklarede den 07-01-2011:

Klik på kolonnen send http://kortlink.dk/8kz8

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : kk

Dato : 07-01-11 14:49

"Brian Vestergaard" skrev i meddelelsen

kk forklarede den 07-01-2011:
> [...]
> jeg kan ikke hitte ud af at stille den sådan, at meddelelserne listes med

Beklager, men den med at klikke (højre,venstre,dobbelt) eller linket, virker
ikke.
Hvad har jeg misforstået?
mvh
kk

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 07-01-11 15:23

kk forklarede:

> "Brian Vestergaard" skrev i meddelelsen
>
> kk forklarede den 07-01-2011:
>
> Klik på kolonnen send http://kortlink.dk/8kz8

Ved ikke hvad der gik galt for linket

Prøver igen http://kortlink.dk/8kzd

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : kk

Dato : 07-01-11 15:50

"Brian Vestergaard" skrev i meddelelsen

kk forklarede:

> "Brian Vestergaard" skrev i meddelelsen

> [...]

Virker ikke endnu!
Har du en dårlig dag?
mvh
kk

Fra : Max

Dato : 07-01-11 16:07

Hej kk

Linket fejler ikke noget.

Ps: lad være med at svare under en signaturadskiller,
så bliver dit svar nemlig skåret væk ved besvarelse.

Max

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 07-01-11 17:55

kk udtrykte præcist:
> Virker ikke endnu!

Virker hér

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-01-11 19:41

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i meddelelsen
> Virker ikke endnu!

Det virker fint - men det er lidt u-smart at bruge kortlink-service til
så korte link - ulempen er at man ikke kan se, hvor man bliver guidet
hen ;-(

Her er det fulde link:

http://img534.imageshack.us/img534/7402/wlmf.jpg

Jan

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 07-01-11 21:19

Følgende er skrevet af Jan Vestergaard:

> Det virker fint - men det er lidt u-smart at bruge kortlink-service til så
> korte link - ulempen er at man ikke kan se, hvor man bliver guidet hen ;-(

Hvorfor dog det ?

> Her er det fulde link:
> http://img534.imageshack.us/img534/7402/wlmf.jpg

Linket virker i den korte udgave, så hvad er forskellen lige ??

--
SIGGI SAGGE

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-01-11 11:29

"Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Linket virker i den korte udgave, så hvad er forskellen lige ??

At mange af princip ikke følger kortlink, hvor man ikke kan se, hvor man
bliver guidet hen til.

Jan

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 08-01-11 11:31

Jan Vestergaard skrev:

>At mange af princip ikke følger kortlink

Sådan en kender jeg personligt ;)

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk