OT: Gæt en populær professor
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 04-01-11 20:10

I 1988(Må det vel have været) købte jeg en CD med Dare.

Jeg sidder med CD'en i hånden, og jeg kan se at jeg har mærket
track 2 som godt, så det må vi høre,,,
http://www.youtube.com/watch?v=jC6yVvnoduQ
imens vi kigger på billede af denne populære keyboard spillende professor,
http://www.exras.netne.net/band.jpg
Order of the British Crown, medlem af Royal Society and what not.

Fuck et pophår han har

Jan Rasmussen

Fra : Tom Pedersen

Dato : 05-01-11 14:12

> imens vi kigger på billede af denne populære keyboard spillende professor,
> http://www.exras.netne.net/band.jpg
> Order of the British Crown, medlem af Royal Society and what not.
>

> Fuck et pophår han har

Brian Cox is the man...

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 05-01-11 18:23

"Tom Pedersen" <fodsved@live.dk> skrev i en meddelelse

> Brian Cox is the man...

Vi har en vinder! og tak for deltagelsen
http://en.wikipedia.org/wiki/Brian_Cox_%28physicist%29

"Brian Edward Cox OBE(Order of the Empire!) born 3 March 1968
is a British particle physicist,a Royal Society University Research Fellow
and a professor at the University of Manchester.

He also had some fame in the 1980s as the keyboard player in the rock band
Dare and in the early 1990s with the Irish pop band D:Ream."

Du genkendte måske ham på billede med det samme eller hvad ?

Jan Rasmussen