New york
Fra : oz3bto

Dato : 04-01-11 19:52

Hvor skal man søge for at finde billig overnatning i NY ?

Evt nogen der kan anbefale noget billigt og godt

Vi har 5 dage i NY

Fra : wetlesen

Dato : 05-01-11 03:29

On 4 Jan., 19:52, "oz3bto" <n...@in.dk> wrote:
> Hvor skal man s ge for at finde billig overnatning i NY ?
>
> Evt  nogen der kan anbefale noget  billigt og godt
>
> Vi har 5 dage i NY

Jeg har dette forslag: http://www.chelsealodge.com/ Hvis I er flere
end 2 og højest 4 er deres suiter en god mulighed:
http://www.chelsealodgesuites.com/index.htm

God tur
Kjeld

Fra : oz3bto

Dato : 05-01-11 16:23

"wetlesen" <kjeld.wetlesen@scott-tiger.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg har dette forslag: http://www.chelsealodge.com/ Hvis I er flere
end 2 og højest 4 er deres suiter en god mulighed:

Vi er kun 2

Fra : NB

Dato : 05-01-11 14:36

MIn erfaring er man får hvad man betaler for I NY.
Skal det være billigt så er det ikke nødvendigvis godt.
Hvad er godt ? Lokation, rengøring, faciliteter.
Disse tre ting koster i NYT.

Hilsen
NB

Fra : oz3bto

Dato : 05-01-11 16:22

"NB" <oz1eta@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> "oz3bto" skrev i meddelelsen
>
> Hvor skal man søge for at finde billig overnatning i NY ?
>
> Evt nogen der kan anbefale noget billigt og godt

Bare der er en ren seng og bad så behøver vi ikke mere .. Skulle gerne ud og
se NY ikke sidde på hotellet
Lokation er ej heller vigtig da man jo nemt kan komme rundt med subway o.l.

Fra : Henning

Dato : 06-01-11 20:35

On Tue, 4 Jan 2011 19:52:03 +0100, "oz3bto" <no@in.dk> wrote:

>Hvor skal man søge for at finde billig overnatning i NY ?
>
>Evt nogen der kan anbefale noget billigt og godt

New York er et vidt begreb - og kæmpe område! For at undgå for meget
transporttid ville jeg vælge Manhatten og betale det ekstra det
koster.

Fra : michael

Dato : 08-01-11 02:20

Den 04-01-2011 19:52, oz3bto skrev:
> Hvor skal man søge for at finde billig overnatning i NY ?
>
> Evt nogen der kan anbefale noget billigt og godt
>

> Vi har 5 dage i NY

Der er mange hostels på Manhattan, der har private rooms. Dvs et 2-4
personers værelse enten med eget bad og toilet eller med bad og toilet
på gangen.

Hvornår skal du afsted? Det kan være en god idé at booke i god tid.

/michael