hjælp til adresse
Fra : Joel Lemvigh Jeppsen

Dato : 01-01-11 18:15

kan jeg få lidt hjælp til at tyde adressen hvor Peder Hansen boede da
han døde i 1905.
oplysningerne er fra kirkebøgerne i sions sogn, 1904-1912, døde, nr.81.
mange tak
venlig nytårs hilsen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 02-01-11 15:56

Joel Lemvigh Jeppsen wrote:
> kan jeg få lidt hjælp til at tyde adressen hvor Peder Hansen boede da
> han døde i 1905.

Mimersgade 24, 2200 N

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk - http://html-faq.dk

Fra : Arne Nielsen

Dato : 02-01-11 16:50

Den 01-01-2011 18:15, Joel Lemvigh Jeppsen skrev:
> [...]
> han døde i 1905.
> oplysningerne er fra kirkebøgerne i sions sogn, 1904-1912, døde, nr.81.

Struergade 24. Gaden hedder nu Herninggade.

Arne

--
E-mail: Fjern 0 i adresse ved direkte svar.
Hjemmeside/homepage: http://www.parken52.dk/

Fra : Toke Nørby

Dato : 02-01-11 17:59

Joel Lemvigh Jeppsen <jeppsen@oncable.dk> wrote:

> [...]
>han døde i 1905.
>oplysningerne er fra kirkebøgerne i sions sogn, 1904-1912, døde, nr.81.

Det er opslag 21 og der står Struergade 24
--
Mvh Toke

Toke.Norby@Norbyhus.dk
"30-øres provisorierne fra 1955-1956" og
Den Danske Postetat, DDPE:
http://www.norbyhus.dk/

Fra : Joel Lemvigh Jeppsen

Dato : 02-01-11 19:13

Den 02-01-2011 17:58, Toke Nørby skrev:

> [...]
> Mvh Toke
>
> Toke.Norby@Norbyhus.dk
> "30-øres provisorierne fra 1955-1956" og

tak for hjælpen alle sammen
venlig hilsen joel