Efterlyning af Thomas Hammer og efterkomme~
Fra : kautaq

Dato : 30-12-10 12:09

Hej

Jeg søger efter oplysninger om Thomas Hammer og
hans efterkommere / familie.

Thomas Hammer er min oldemors bror.
Født i Vorgod 1890 - Bogbinder i København
Gift? Børn? Afgået ved døden hvornår?

Ringkøbing, Bølling, Vorgod - opslag 69 - nr. 8
FT 1916 Nørrebrogade 49 D 4. - opslag 270-271

De oplysninger jeg har nu, kan læses her:

http://www.kautaq.dk/thomashammer.html

Med venlig hilsen
Mike Hammer

..

Fra : Arne Feldborg

Dato : 30-12-10 13:33

"kautaq" <kautaq@post2.tele.dk> skrev Thu, 30 Dec 2010 12:09:28 +0100

>Thomas Hammer er min oldemors bror.

Det besvarer ganske vist ikke dit spørgsmål.

Men deres far var jo præst, og jeg tænker på hvor meget du ved om din
tipoldefars tid som præst i Vorgod. Han var jo noget omtalt og vel også
omdiskuteret.

Se feks:
V. Nørlund Christensen "Vorgodbogen", side 164 - 169

--
mvh, A:\Feldborg
feldborg@haunstrup.dk

Fra : kautaq

Dato : 30-12-10 13:53

Arne Feldborg skrev:

> [...]
> omdiskuteret.
> V. Nørlund Christensen "Vorgodbogen", side 164 - 169

Ikke ret meget. Vidste ikke at der er omtale af ham i en bog.
Men ud fra kirkebøgerne kan jeg se at de har levet et turbolent
liv med tidlig dødsfald og selvmord.

Tusind Tak - Bogen er reserveret.

PS. Alt kan bruges i denne sammenhæng.

/mike

Fra : Henning og Inge-Lise~

Dato : 30-12-10 14:43

Du kan finde Thomas Hammer i Politiets
registerblade.http://www.politietsregisterblade.dk/index.php?option=com_sfup&controller=politregisterblade&task=viewRegisterblad&id=1647862&limitstart=360
Begge søstre findes ligeledes i Registerbladene.
Venlig hilsen
Inge-Lise Trampedach