Vinterfugle
Fra : Niels Bo Rasmussen

Dato : 27-12-10 09:21

Jeg kan anbefale århusianere og andre at gå en tur langs Århus Å fra
Bymuseet til Brabrand Sø. I denne kolde tid søger fuglene åbent vand i
åen - både standfugle og vintergæster. På en enkelt tur kan man se
skarv, fiskehejre, lille lappedykker, stor skallesluger, hvinand,
sangsvane, grågås, troldand, gråand, blishøne, grønbenet rørhøne. Man
kan se et lille udvalg, som jeg har fotograferet de sidste par dage.

Niels Bo.

Tryk her:

http://picasaweb.google.com/nielsbo44/Fugle?authkey=Gv1sRgCKnv1Kv52LyGeg&feat=directlink

Fra : Niels Bo Rasmussen

Dato : 13-01-11 03:07

On 27 Dec. 2010, 17:21, Niels Bo Rasmussen <nielsb...@gmail.com>
wrote:
> [...]
> sangsvane, grågås, troldand, gråand, blishøne, grønbenet rørhøne. Man
> kan se et lille udvalg, som jeg har fotograferet de sidste par dage.

Ovennævnte billeder har fået ny adresse.

http://picasaweb.google.com/nielsbo44/FugleIArhusAVinter201011?authkey=Gv1sRgCL62l9-pq6nwsQE&feat=directlink

Niels Bo